سی و هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

سی و هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

سی و هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

سی و هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس مسعود پاکی و با حضور مهندس عادل فتاحی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون، دکتر محمدکاظم زوار معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه ، مهندس داریوش نوری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ارومیه، نقی پور معاون سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ارومیه، مهندس رضا صفری مدیر دفتر مطالعات معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه، توحید علی نژاد کارشناس معماری و شهرسازی شورا، حسین حمیدی کارشناس معماری و شهرسازی شورا، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا در تاریخ ۹۷/۸/۲۱ با دستور جلسه بررسی نحوه ساخت و اجرای دروازه های تاریخی شهر ارومیه و میدان امام خمینی (ره) در سالن جلسات شورا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، مهندس مسعود پاکی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تسلیت سالروز فاجعه زلزله کرمانشاه گفت:  زلزله کرمانشاه یک فاجعه بزرگ برای ملت ایران اسلامی بود و کمک به مردم کرمانشاه و ساخت خانه برای آنان یک وظیفه همگانی برای مردم است و لذا از مهندسان خواستاریم تا با درنظر گرفتن وجدان کاری و تکیه بر نظارت صحیح فنی مهندسی در ساخت ساختمانهای استاندارد دقت لازم را انجام دهند .

وی در ادامه سخنانش گفت: با توجه به موضوع مهم احیای دروازه های قدیمی شهر ارومیه در راستای احیای هویت و تاریخ شهر ارومیه در سی و هفتمین جلسه کمیسیون عمران موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند .

مهندس مسعود پاکی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: موضوع پروژه طرح میدان امام خمینی (ره) نیز در جلسه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در راستای رفع نیازها و مشکلات شهروندان انجام گرفت .

در ادامه مهندس عادل فتاحی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نکاتی را در خصوص نحوه اجرای پروژه های عمرانی و ارسال گزارشات هفتگی پروژه های عمرانی به کمیسیون را بیان کرد و نظرات خود را به حاضرین ارائه کرد .

در جلسه کمیسیون عمران، مهندس نوری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ارومیه گزارشی از پروژه های عمرانی شهرداری و نیز نحوه تشکیل کارگروه تخصصی احیای دروازه های قدیمی شهر ارومیه را ارائه کرد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون عمران به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات