با اختصاص مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال ، سطلهای زباله فرسوده و قدیمی سطح شهر تعویض شد.

با اختصاص مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال ، سطلهای زباله فرسوده و قدیمی سطح شهر تعویض شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، محمدعلی حیدری با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اجابت تقاضای شهروندان مبنی بر جمع آوری و تعویض باکس های زباله فرسوده وهمچنین ارتقاء وضعیت بهداشتی معابر و خیابانهای سطح شهر که محل نصب اینگونه محفظه ها هستند و در راستای ایجاد سیما و نمای مناسب شهری با تدابیری که از جانب شهردار محترم اتخاذ گردید و به این اداره ابلاغ شد، عملیات جمع آوری و تعویض باکسهای زباله فرسوده از سطح معابر شهری و تعویض آن با سطل جدید در نقاط مورد نیاز انجام شد.
وی افزود: طبق ضرورتی که احساس می شد و به دلیل حفظ اصول مسائل بهداشتی جایگاههای نگهداری و دپوی موقت زباله های شهری با رعایت استانداردها و دستورالعمل های بهداشتی، این شهرداری اقدام به خریداری ۵۰ عدد باکس زباله جدید برای استفاده در نقاط مختلف شهر چناران کرده است.
رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری چناران، اظهار داشت: تقاضاهای مردمی زیادی در خصوص نصب باکس وجود دارد که به دلیل تحمیل هزینه های بالا برای شهرداری امکان پذیر نبوده و از طرفی تخلیه باکسها نیز به موقع انجام نخواهد شد و این امر خود باعث بروز معضلات بهداشتی و زیست محیطی برای شهروندان می گردد.
حیدری بیان کرد: همانگونه که قبلا نیز در این زمینه از طرق مختلف به کرات به اطلاع شهروندان گرامی رسیده است بهترین راهکار ، همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان عزیز در عدم دپو و رهاسازی زباله های خانگی در سطح معابر و خیابانهاست. لذا از همشهریان عزیز و فهیممان تقاضا داریم زباله ها را فقط در ساعت مقرر بین ۵ عصر تا ۱۲ شب در کیسه های مخصوص زباله بصورت در بسته قرار دهند و مطمئن باشند با مراجعه همکاران خدوم ما بین ساعات اعلام شده به درب منازل این زباله ها جمع آوری و جهت دفن به محل مخصوص آن انتقال داده خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات