ارتقاء خدمات شهرداری در بهشت زینب چناران

ارتقاء خدمات شهرداری در بهشت زینب چناران

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، محسن خاکنژادی با اشاره به اقدامات اخیر شهرداری در آرامستان شهر، گفت: طبق هماهنگی با اداره عمران شهرداری و با هدف بهبود و افزایش خدمات به همشهریان عزیز کار ساخت قبور طبقاتی و تخریب سرویسهای بهداشتی قدیمی این قسمت با توجه به فرسودگی و وضعیت نامطلوب آن در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون عملیات عمرانی احداث سرویسهای جدید در حال انجام است.
مدیر متوفیات و آرامستان شهرداری چناران، افزود: این سرویسها در زمینی به مساحت ۹۰مترمربع شامل ۶چشمه سرویس بهداشتی مردانه و ۶ چشمه سرویس برای قسمت بانوان و یک چشمه سرویس فرنگی برای استفاده افراد سالمند و معلولین با استفاده از مصالح بسیار مرغوب و کاملا استاندارد در حال ساخت میباشد.
خاکنژادی بیان کرد: جهت احداث و تکمیل این سرویسها مبلغ پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری در نظر گرفته شده که امیدواریم تا انتهای ماه جاری شاهد بهره برداری از این سرویسها باشیم.
وی اظهار داشت: هم اکنون با توجه به پر شدن زمین فعلی آرامستان و کمبود فضا، کار احداث قبور طبقاتی نیز از مدتی پیش آغاز گشته تا مشکلی از این بابت در ارائه خدماتمان نداشته باشیم.
این مقام مسئول در شهرداری چناران، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهرچناران، احداث قبور خانوادگی هم در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است که انشاله در آینده نزدیک به اجرا در آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات