حاجتی عضو شورای اسلامی شهر: با اتحاد و همدلی برای حل مشکلات شهر تلاش کنیم

حاجتی عضو شورای اسلامی شهر: با اتحاد و همدلی برای حل مشکلات شهر تلاش کنیم

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به حمایت نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی از مجموعه شورا و شهرداری اهواز گفت: نمایندگان مجلس و شورای شهر باید با اتحاد و همدلی تا جاییکه امکان دارد برای حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش کنند. چراکه بنده معتقدم مسئولیت فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده تا به مردم خدمت کنیم.

فتح ا...حاجتی یکی از دغدغه های اصلی خود در شورای شهر اهواز را موضوع بهداشت و درمان شهروندان عنوان و تصریح کرد: شهرک سلامت یکی از نیازهای اساسی شهر اهواز است.با پیگیری های بنده و حمایت بی دریغ شهردار اهواز ۲۵ هزار متر زمین برای احداث شهرک سلامت اختصاص یافته که جا دارد از تلاش های کتانباف و معاونین و شهرداران مناطق در این زمینه تشکر کنم.

وی همچنین از راه اندازی کامل درمانگاه شهرداری اهواز در روزهای آینده خبر داد و گفت: کمتر از ۳ هفته دیگر درمانگاه شهرداری اهواز راه اندازی می شود و خدمات آن برای کلیه پرسنل شهرداری اهواز اعم از قراردادی،رسمی،پیمانکاری و بازنشستگان رایگان خواهد بود. متاسفانه برخلاف سایر دستگاهها، پرسنل شهرداری اهواز از هیچگونه خدمات رفاهی بهرمند نیستند و این جای تاسف دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: همه باید در کارها خدا را در نظر بگیریم. نمایندگان اهرم هایی هستند که می‌توانند خدمات خوبی را برای شهر اهواز کسب کنند.پروژه شهرک سلامت که به زودی کلنگ‌زنی می‌شود همچنین مطالبات شهرداری مربوط به آلایندگی ها از نفت  نیازمند حمایت و پیگیری جدی نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی است.

حاجتی در پایان گفت: مردم خواسته‌های به حقی دارند و مسئولان باید فارغ از هرگونه جهت‌گیری‌های سیاسی و قومی به مردم اهواز خدمت کنند. زیرا اهواز ویترین استان خوزستان است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات