پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در احداث پروژه فرهنگسرا و کتابخانه شهرداری

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در احداث پروژه فرهنگسرا و کتابخانه شهرداری

شهردار ابهر در جریان بازدید از روند اجرایی عملیات عمرانی احداث کتابخانه و فرهنگسرا در حسین آباد از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی این پروژه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابهر مهندس ذوالقدریها با اعلام این خبر افزود : این طرح در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع با زیر بنای ۶۲۵ متر مربعی در ۲ طبقه در ناحیه حسین آباد با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است .

وی تصریح کرد برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ا زمحل اعتبارات باز آفرینی پایدار استانی ( اداره راه و شهرسازی ) استان اختصاص داده شده است که در دو طبقه ( همکف آن فرهنگسرا و طبقه اول این پروژه کتابخانه)  خواهد شد .

مهندس ذوالقدریها با توجه به اولویت های ستاد باز آفرینی پایدار شهری استان در خصوص احیاء باز سازی و نوسازی بافت سکونت های غیر رسمی گفت : با حمایت ها و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، فرماندار محترم و مسئولین محترم اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان توانستیم عملیات عمرانی این پروژه مهم را با هدف افزایش سطح فرهنگ عمومی و گسترش فرهنگ شهروندی و تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی شهر را در تیر ماه سال جاری شروع و به اجرا درآوردیم .

شهردار  ابهر به نقش موثر کتابخانه ها و فرهنسگراها در بالا بردن فرهنگ عمومی جامعه اشاره کرد و گفت : هر چه قدر در سطح شهر فرهنگسرا و کتابخانه ها گسترش یابد نشان از فرهنگ بالای مردم آن شهر دارد چرا که وجود چنین اماکنی در سطح شهر خصوصاً در بافت های فرسوده و نا کار آمد شهری در پیشگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

این مسئول با اشاره به بافت های هدف باز آفرینی پایدار شهری ابهر اظهار امیدواری کرد با حمایت های مسئولین محترم استانی و شهرستانی  ( به ویژه مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان ) و پیگیری های مجدانه اعضای محترم شورای اسلامی شهر بتوانیم شاهد احداث چنین پروژه هایی در بافت های نا کارآمد و فرسوده در مرکز شهر و شناط ، سکونتگاه غیر رسمی حسین آباد و شربف آباد با پهنه شهری با پیشینه روستایی باشیم و با جذب اعتبارات مربوطه در توسعه و آبادانی شهر گامی بلند برداریم

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات