لزوم انتقال صنوف مزاحم / مشاغل مزاحم باید ساماندهی شوند .

لزوم انتقال صنوف مزاحم / مشاغل مزاحم باید ساماندهی شوند .

لزوم انتقال صنوف مزاحم / مشاغل مزاحم باید ساماندهی شوند .

صنوف مزاحم وآلاینده از معضلاتی است که لزوم مدیریت صحیح جهت جابجایی آن اجتناب ناپذیر است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سمنان ، رئیس شورای شهر مشاغل و صنوف مزاحم را از معضلات موجود در شهرها نام برد و گفت : بسیاری از شهرهای کشور با دغدغه جدی ای بنام صنوف مزاحم روبرو هستند .

دکتر سید مسعود سیادتی افزود : در برخی از نقاط شهر سمنان مشاغل و صنوفی فعال هستند که هرکدام مشکلاتی را  برای ساکنین آن محل و شهروندان ایجاد کرده است .

وی بیان کرد : بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ، جلوگیری از ایجاد و تاسیس کلیه اماکن که به نحوی از انحاء موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشتی در شهرها است به عهده شهرداری واگذار شده است .

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی شورای شهر و شهرداری ساماندهی صنوف مزاحم است عنوان کرد : به همین منظور زمین ۵۲ هکتاری واقع در بلوار علویان در حال تسطیح و آماده سازی و بهره برداری جهت انتقال این صنوف می باشد .

سیادتی افزود : شهر سمنان علاوه بر مزیت های خاص کشاورزی ، بعنوان یکی از قطب های صنعت نیز محسوب می شود که رشد فزاینده این واحدهای تولیدی و کارگاهی شهر را آلوده و چهره شهر را نازیبا می کند .

وی هدف از اجرای این طرح را که در زمینی به متراژ ۵۲ هکتاردر حال اجراست پاکسازی شهر و محیط زیست و ساماندهی مشاغل و صنوف آلاینده بیان کرد و اظهار امیدواری نمود به زودی شاهد بهره برداری از آن باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سمنان

    منبع خبر

    شورای شهر سمنان

    شورای شهر سمنان یک شهرداری در شهر سمنان می باشد

      نظرات