کارنامه ۱۳ ماهه فعالیت شهردار اراک قابل قبول است

کارنامه ۱۳ ماهه فعالیت شهردار اراک قابل قبول است

به گزارش اداره ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک، سید «علی آقازاده» اظهارداشت: مدیر شهری اراک با بیش از ۳۰ سال سابقه مدیریت شهری خدمات گسترده ای در توسعه شهرهای کشور و اراک داشته است.
وی بیان کرد: فعالیت در حوزه شهرداری دشوار است و هزینه جاری و بهای عمران و خدمات شهری باید از طریق درآمد هزینه تامین شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: کارنامه ۱۳ ماهه فعالیت شهردار اراک قابل قبول است و باید شورای پنجم در ادامه مسیر شهرداری با تجربه را انتخاب کند.
آقازاده اظهار داشت: مسیری که در توسعه شهر اراک ایجاد شده باید ادامه پیدا کند و هر روز در این شهر طرح های عمرانی موثری به شهروندان ارائه شود.
وی گفت: پارک بانوان اراک از مهمترین طرح های عمرانی شهر اراک است که زحمات زیادی برای ایجاد آن کشیده شده و یکی از بهترین پارک های بانوان درسطح کشور است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: برخی مشکلات در مجموعه شهرداری اراک نباید خدمات ارزشمند دیگر را تحت الشعاع قرار دهد چرا که بیشتر کارکنان این مجموعه در سلامت کامل به خدمتگزاری مشغول هستند.
آقازاده بیان کرد: با وجود تنگناهای مالی انجام ۱۷ طرح عمرانی در کلانشهر اراک نشان از مدیریت و برنامه در این مجموعه است و بیانگر آن است که راهبردهای اقتصاد مقاومتی در این حوزه انجام می شود.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات