افتتاح ۱۷ پروژه شهری در راستای خدمت رسانی

افتتاح ۱۷ پروژه شهری در راستای خدمت رسانی

به گزارش ادراه ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک،مراسم بهره برداری از ۱۷ پروژه شهری صبح چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ، با حضور استاندار استان مرکزی، نماینده مردم اراک و خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری،فرماندار اراک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین جمعی از مسولین استانی و شهری افتتاح و به بهره برداری رسید.
پارک بانوان به عنوان یکی از استانداردترین و مجهزترین پارک های بانوان در سطح کشور یکی از مهمترین پروژه های مذکور به شمار می آید، در این بوستان، پیست دوچرخه سواری، اسکیت ،مینی گلف و دیگر بازی‌های مناسب در نظر گرفته شده و تنوع این امکانات به نحوی است که از ساعت۸ صبح می‌تواند نیاز ورزشی و تفریحی بانوان را تامین کند. همچنین در این پارک غرفه‌هایی برای فروش صنایع دستی بانوان جهت اشتغال‌زایی برای این بخش از جامعه در نظر گرفته شده و تمامی امور این پارک از جمله رسیدگی به فضای سبز به عهده بانوان است.
فاز یک پروژه تقاطع غیرهمسطح کاوه نبیری، یکی دیگر از پروژه های موفق و بسیار موثر شهری از جمله این پروژه ها محسوب می شود. المان میدان نماز، ستاد توسعه و بازآفرینی شهری واقع در کوی امام علی(ع)، مسجد امام حسین (ع) شهرک خودرو، اپلیکیشن موبایل" اراک من"، سوله های ورزشی شهید مسلمی و شهید حججی واقع در کوی علی ابن ابیطالب( ع) و شهرک ولیعصر(عج)، هتل اطلس کوی صنعتی، ساختمان های اداری و خدماتی دره گردو، مجسمه امیرکبیر میدان امام خمینی (ره)، تهیه دو دستگاه لودر سازمان مدیریت پسماند شهرداری ، مسیر رینگ آرامستان اراک، احداث دو ترانشه مهندسی جهت بازیافت، پاکسازی وساماندهی مرکز دفن، تهیه ۱۲ دستگاه اتوبوس اسکانیا و تهیه۱۲ دستگاه آمبولانس حمل متوفی آرامستان اراک،سازمان فناوری،اطلاعات و ارتباطات از جمله پروژه های هستند که افتتاح و بهره برداری شدند. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات