تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل رسیدن به اهداف سازمان است

تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل رسیدن به اهداف سازمان است

IMG_۷۶۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، حسین اصلانی، مدیر امور اداری، در جلسه مشترک هیات مدیره با پرسنل و مدیران سازمان اظهار کرد: امیدوارم این نشست صمیمانه زمینه ای را برای یک شروع خوب، هدفمند، پویا و سرنوشت ساز با نگاهی متعهد و به هم نزدیک فراهم نماید.

وی به انتظارات هیات مدیره و هیات رئیسه سازمان از پرسنل اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین موارد که باید مد نظر پرسنل باشد پرهیز جدی از خارج نمودن هرگونه اخبار، اسرار و اطلاعات درون سازمانی است و پرسنل موظفند موارد را تنها به مافوق خود اطلاع دهند.

اصلانی با تاکید بر لزوم حفظ و رعایت شئونات اداری تاکید و تصریح کرد: حفظ و رعایت کلیه شئونات اداری و عرفی حاکم بر ادارت و ارگان ها در محل کار به طور کامل و در شان کارکنان مدنظر قرار بگیرد.

وی به اصل تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: پاسخگویی محترمانه و صبورانه کارکنان و مدیران به ارباب رجوع و اعضای سازمان به نحوی که رضایت آن ها جلب گردد یکی از اساسی ترین دستاوردهای ما در رفع مشکلات برای رسیدن به اهداف سازمان است.

مدیر امور اداری در ادامه دل نگرانی ها و دغدغه های کارکنان سازمان را مطرح کرد و گفت: از انتظارات کارکنان می توان به تقاضای ترمیم حقوق و مزایا، اعطای تسهیلات با بهره کم و دوره بازپرداخت بلند مدت جهت کمک هزینه خرید مسکن، ایجادامنیت شغلی و… اشاره کرد.

وی همچنین اشاره ای به برنامه احتمالی تعدیل نیرو کرد و افزود: امیدوارم با نگاه مسئولانه و دلسوزانه ای که در هیات مدیره سراغ داریم به پایه و اساس اصلی این زیر برنامه به عنوان گامی از گام های برنامه بزرگتر که همانا کاهش زیان و افزایش سود سازمان است عمیق تر توجه نمایند و پیاده سازی برنامه اصلی را با زیربرنامه های دیگر آن آغاز کنند و پیش ببرند که نیاز به تعدیل حتی یک نیرو هم نشود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات