استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان خوزستان

استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان خوزستان

IMG_۸۱۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، اولین جلسه هیات مدیره دوره هفتم سازمان با حضور دکتر جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مردم اهواز ، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ، برگزار شد.

جواد کاظم نسب الباجی در این جلسه ضمن تبریک به منتخبین هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهار کرد: منتخبین این دوره، افرادی خبره و کارشناس در تخصص خود هستند و انتخاب آنان از بین ۱۸ هزار عضو، نشان از ظرفیت بالای علمی و تخصصی آنان دارد.

وی با بیان اینکه شاید بتوان گفت مسئولیت شما از یک نماینده مجلس بالاتر است عنوان کرد: نظام مهندسی در طی سال هایی که از تشکیل آن می گذرد به یک بلوغ شخصیتی و اجتماعی کامل رسیده است و عظمت چنین سازمان مهمی نباید نادیده گرفته شود.

نماینده مردم اهواز ، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به مشکلات شهر در بحث معماری و سیما و منظر شهری اشاره کرد و گفت: با ظرفیتی که سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح استان دارد امیدواریم که این مشکلات حل شود و در این صورت است که سازمان به اهداف خود خواهد رسید و شهروندان نیز از خدماتی که دریافت خواهند کرد رضایت خواهند داشت.

IMG_۸۰۹۲

وی در ادامه خواستار ارتباط قوی این سازمان با نمایندگان مجلس شد و اعلام آمادگی نمود که مسائل موجود در سازمان و پیشنهادات هیات مدیره را در جهت پیشبرد اهداف سازمان در سطح مجلس، دولت و حتی سایر استان ها پیگیری خواهند کرد.

کاظم نسب الباجی بر لزوم تعامل نظام مهندسی ساختمان با سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط با ساخت و ساز تاکید کرد و ادامه داد: با برقراری ارتباط و تعامل سازنده نظام مهندسی با ارگان هایی از قبیل استانداری، راه و شهرسازی، شهرداری ها، بنیاد مسکن و… دغدغه های مربوط به جامعه مهندسی مرتفع می شود.

لزوم تحکیم روابط نظام مهندسی با سایر ارگان ها

IMG_۸۰۴۴

در ادامه این جلسه مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات هیات مدیره اظهار کرد: نظام مهندسی ساختمان خوزستان یک مجموعه تخصصی و دارای ۱۸ هزار عضو در رشته های مرتبط با ساخت و ساز (عمران، معماری، مکانیک، شهرسازی، ترافیک، نقشه برداری، برق) است که به عنوان متولی نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان در  عرصه ساخت و ساز در سطح استان فعالیت دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با اشاره به اینکه ما بدنبال ایجاد ارتباطات موثر در روابط بین نهادی هستیم عنوان کرد: در این دوره همچون دوره های گذشته تحکیم روابط  با سایر سازمان ها را جز سیاست های کاری خود قرار داده ایم.

وی اذعان کرد: امیدواریم با یک تعامل سازنده بین نظام مهندسی ساختمان با وزارتخانه های مرتبط و مجلس اصلاحات سازنده ای صورت پذیرد.

IMG_۸۱۵۲

دویده خاطر نشان کرد: حفظ سیما و ظاهر شهر به شکل مطلوب و رسیدن به کیفیت مطلوب ساختمان و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های عظیمی که سالانه در این عرصه در سطح استان هزینه می‌شود از اهداف این دوره از هیات مدیره است.

وی در پایان خواستار همکاری مساعد نمایندگان مجلس با این سازمان شد و گفت: برگزاری چنین جلساتی در کوتاه‌مدت اثرات مثبت خود را نشان می‌دهد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات