پیام شورای مرکزی به مناسبت روز جهانی شهرسازی

پیام شورای مرکزی به مناسبت روز جهانی شهرسازی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به نقل از سایت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، شورای مرکزی سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی پیامی منتشر کرد. در این پیام آمده است:

روز جهانی شهرسازی یادآور نقش ارزشمند و جایگاه والای مهندسان شهرساز در جهت توسعه و آبادانی شهرها و ایجاد مکان مطلوب زندگی است.

امروزه دور بودن مجریان و دست اندرکاران مدیریت شهری از قوانین، مقررات و الزامات شهرسازی مشکلاتی را در عرصه‌های توسعه پایدار و موزون شهرها پدید آورده که حل آن ها منوط به ارائه برنامه‌های هدفمند شهرسازی و تعامل سازنده طراحان، مدیران و مجریان امور شهری است.

بی تردید حضور شهرسازان فرهیخته در مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان و استفاده از اندیشه های علمی و دستاوردهای پژوهشی در حوزه مهندسی شهرسازی می‌تواند در جهت بهینه سازی نظام ساخت و ساز شهرها آثار شگرف پدید آورد.

بهره گیری از آموخته‌های رشته شهرسازی در برنامه ریزی، سیاست گذاری و مدیریت شهری حلقه مفقوده ای است که نقطه وصل آن توجه ویژه برنامه ریزان توسعه شهری به این پتانسیل تخصصی قوی در سازمان نظام مهندسی ساختمان است.


برای مهندسان محترم شهرساز و گروه شهرسازی در شورای مرکزی و کمیته های تخصصی شهرسازی در سازمان های استان ها در جهت ایفای این نقش مهم آرزوی توفیق داریم.


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات