گزارش برگزاری سمینار تخصصی مسئولیت و نقش ناظران،بازرسان و مهندسان تاسیسات مکانیکی در پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن#

سمینار تخصصی« مسئولیت و نقش ناظران ، بازرسان و مهندسان تاسیسات مکانیکی در پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز  مونواکسیدکربن » در تبریز برگزار شد.

سمینار تخصصی " مسئولیت و نقش ناظران ، بازرسان و مهندسان تاسیسات مکانیکی در پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز  مونواکسیدکربن " توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و با مشارکت کارشناسان شرکت گاز استان برگزار گردید.

این سمینار با هدف تبیین علل فنی و ریشه ای حوادث ناشی از مسمومیت با منوکسیدکربن و مرگ خاموش در ساختمانها جهت کاهش آمار مرگ و میر و به دلیل کاهش برودت هوا ، با حضور مهندسان عضو سازمان و کارشناسان شرکت گاز استان در محل تالار اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در ابتدای این سمینار مهندس طوماری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان طی سخنانی اظهارداشت: به طوری که استحضاردارید این همایش درمورد مسئولیت ناظران و بازرسان محترم گاز درخصوص پیشگیری از مشکلات و مسمومیت های ناشی از منوکسید کربن درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: این اولین همایشی است که بعد از آغاز به کار هیات مدیره دوره هشتم برگزار می شود و بنا داریم و امیدواریم که همانند دوره هفتم هیات مدیره هشتم سازمان نیز بتواند درخصوص آموزش علوم جدید و تکنولوژی های پیشرفته تلاش بیشتری کرده  و اعضای محترم را به علوم جدید تجهیز نماید.

وی افزود: امیدواریم در طول دوره هشتم برنامه های اینچنینی تداوم داشته باشد و دوستان و  همکاران بنده از حضوراساتیداستانی و کشوری و حتی درصورت امکان از اساتید بین المللی نیز بهره مند شوند.

مهندس رضوی قائم مقام و مشاور شرکت گاز استان نیز دیگرسخنران سمیناربود که ضمن ارائه آماری درخصوص تلفات ناشی از مسمومیت با این گاز همچنین راههای پیشگیری از آن توضیحاتی را ارائه و درمورد  گسترش همکاری های فی مابین سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز مسائلی را مطرح نمودند. در ادامه جلسه آقایان دکتر بلغند و مهندس قیصری از مدرسان و کارشناسان مبرز استان ، به بیان سخنرانی های علمی پرداختند.

لازم به ذکراینکه با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده درخصوص برگزاری مجمع عمومی سالانه نوبت اول این مجمع نیز درلابلای همین سمینار با تشکیل هیات سنی و اعلام به حد نصاب نرسیدن حاضرین درمجمع، توسط رئیس سنی برگزارنگردید.


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات