کارگاه آموزشی قوانین و مقررات محیط زیست برای مدیران صنایع در استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات محیط زیست به منظور افزایش آگاهی نسبت به قوانین و مسایل مرتبط، همچنین آشنایی با وظایف محیط زیستی سایر دستگاههای اجرایی برگزار شد .

فرهاد قلی نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص گفت : محیط زیست بستر حیات و زندگی است و حفاظت از محیط زیست در راستای حفظ سلامتی استان و یک وظیفه همگانی است و قوانین و مقررات محیط زیست در راستای تضمین و الزام های قانونی و نحوه بهره برداری از طبیعت بسیار مهم و موثر بوده و کلیه صنایع و واحدهای صنعتی مکلف به استاندارد سازی خروجی ها ، اهم از فاضلاب و خروجی هوا در جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست می باشد .

قلی نژاد با تاکید بر ضرورت آموزش قوانین حقوقی و زیست محیطی برای مخاطبین اثرگذار از اهم برنامه های آموزشی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برشمرد.

وی افزود: طبق ماده ۲۵ قانون حفاظت و بهسازی این اداره کل آمادگی دارد تا کارگاه آموزشی قوانین و مقررات محیط زیستی را برای همه دستگاههای اجرایی برگزار نماید.

در این جلسه، قلی نژاد مدیر کل محیط زیست مهمترین قوانین و مقررات ملی و بین المللی در حوزه محیط زیست انسانی و محیط زیست طبیعی آب، خاک و هوا را ارائه نمودند.

در ادامه مدیرکل محیط زیست استان بوشهر  از پروژه های محیط زیستی واقع در عسلویه بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات