رسیدگی به درخواست های مردمی و خدمت رسانی مطلوب، اولویت ماست

رسیدگی به درخواست های مردمی و خدمت رسانی مطلوب، اولویت ماست

شهردار منطقه پنج گفت: تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مطالبات مردمی و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های کاری  شهرداری منطقه پنج است.

عبدی، شهردار منطقه ۵ ارومیه  در جمع نمازگزاران بر پاسخگویی سریع و رفع مشکلات شهری تاکید و عنوان کرد: مساجد محور اصلی محلات هستند و این گونه نشست ها زمینه دیدار رو در رو و رسیدگی بهتر به مشکلات مردم را فراهم می کند و شهرداری منطقه پنج همواره در موضوع برقراری ارتباط با مساجد پیشگام بوده است.

وی افزود: رسیدگی به مطالبات و درخواستهای مردمی همواره دغدغه اصلی شهرداری منطقه پنج بوده و تکریم و رسیدگی به مشکلات شهری شهروندان در اولویت برنامه ها و سیاست های کاری منطقه قرار دارد.

در این دیدار پس از ادای فریضه مغرب و عشا شهروندان درخواست های ترافیکی، شهرسازی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خود را مطرح کردند.

همچنین از جمله موارد عنوان شده در این جلسه موضوع سد معبر توسط دکه های میوه فروشی خیابان ارشاد بود که نظرات مختلف در این باره مورد بررسی قرار گرفت.

نصب سرویس بهداشتی عمومی در خیابان ارشاد با توجه به وجود بیمارستان پرازدحام امام خمینی و پارک گل یاس در منطقه یکی از درخواست های اصلی حاضرین بود.

از سایر موارد مطرح شده میتوان به نصب پل های عابر پیاده در خیابان ارشاد, تجهیز وسایل ورزشی پارک گل یاس, نصب سرعتگیر در خیابان نواب صفوی, رسیدگی به وضع روشنایی فضای سبز خیابان سهروردی, پوشش محل های حادثه ساز خیابان دره چایی و رسیدگی به طرح و معماری فضای داخلی مسجد موسی بن جعفر , رسیدگی به باند کندرو و پیاده رو خیابان سربازان گمنام, جمع آوری مصالح پیاده رو و رسیدگی به پل های فلزی خیابان ارشاد, جوب عرضی زمین های سید اشرفی, برداشت نخاله از خیابان تعاون ۲ و رسیدگی به پیاده رو خیابان تعاون حد فاصل آهندوست تا سیلگاه اشاره کرد.

شهردار منطقه ۵ ارومیه ضمن پاسخگویی به یکایک درخواستهای حاضرین،دستور رسیدگی فوری آنها را به هر یک از معاونت های مربوطه منطقه صادر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات