تهیه و نصب مجموعه بازی در بوستان امام رضا(ع) به اتمام رسید

تهیه و نصب مجموعه بازی در بوستان امام رضا(ع) به اتمام رسید

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی گفت: به منظور فراهم کردن نشاط اجتماعی در نقاط مختلف شهر و ایجاد محیط مناسب برای بازی نونهالان و خردسالان چنارانی، یک ست کامل شامل وسایل بازی در پارک محله بوستان امام رضا واقع در بلوار شهید حسن زاده خریداری و نصب شد.
شهردار چناران با اشاره به توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهرداری در همه محلات شهر، افزود: با توجه به تراکم جمعیتی نسبتا بالای این محدوده از شهر و وجود تنها بوستان واقع شده در این محدوده که فاقد امکانات و وسایل بازی بود و از طرفی مورد استفاده بسیاری از شهروندان بصورت خانوادگی قرار دارد و حضور کودکان را در کنار خانواده ها همیشه در این بوستان مشاهده میکنیم، تجهیز این بوستان را به وسایل بازی در دستور کار قرار دادیم که به لطف خداوند پس از تامین اعتبار لازم، نصب و به بهره برداری رسید.
مهندس بارویی بیان کرد: برای تهیه این ست بازی مبلغی بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه گردیده که این مبلغ شامل اجرای کفپوش نیز میشود.
وی اظهار داشت: بعد از نصب ست بازی در بوستان ملت، بوستان زائر و بوستان امام رضا(ع) ، درصدد هستیم سایر بوستانهای شهر از جمله بوستان لاله را هم به وسایل بازی تجهیز کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات