مهندس بارویی طی بازدید از موسسه فرهنگی تولیدی شهریار به کمپین نه به پلاستیک پیوست.

مهندس بارویی طی بازدید از موسسه فرهنگی تولیدی شهریار به کمپین نه به پلاستیک پیوست.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی، در جریان بازدیدی که به همراه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور امور بانوان در فرمانداری چناران از موسسه فرهنگی_ تولیدی شهریار داشتند از عموم شهروندان چنارانی دعوت کرد که به کمپین نه به کیسه های پلاستیکی بپیوندند.
وی در این بازدید ضمن تجلیل از کار خوب مدیر عامل این موسسه در تولید کیسه های پارچه ایی و جایگزینی آن با کیسه های پلاستیکی، افزود: این کار می‌تواند بعنوان حرکتی فراگیر محیط زیستی در خصوص نه به کیسه های پلاستیکی در بین عموم شهروندان ترویج گردد.

شهردار چناران، بیان کرد: ما نیز در مجموعه مدیریت شهری در راستای تشویق مردم به کاهش میزان استفاده از کیسه های پلاستیکی آماده انجام هرگونه همکاری لازم در این زمینه هستیم.

مهندس بارویی، گفت: جای بسی امیدواری دارد که امروز شاهد آن هستیم این حرکت ارزشمند توسط موسسه شهریار و با مشارکت دوستداران محیط زیست با راه اندازی کمپین "نه به کیسه های پلاستیکی" در چناران در حال شکل گیری است.

مهندس بارویی، خاطرنشان ساخت: پیوستن در این کمپین میتواند به نوعی مشوق سایر شهروندان در حضور همه جانبه آنان در این کمپین و عدم استفاده از هرگونه نایلون و پلاستیک باشد. زیرا آثار مخرب آن در دراز مدت برای طبیعت غیرقابل جبران است.

وی اظهار امیدواری کرد دراین کمپین ضمن آموزش به شهروندان از طریق تبلیغات محیطی و مجازی کیسه های پارچه ای با تیراژ زیاد بین شهروندان توزیع گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات