شهرنت بانک شهر به چناران می آید

شهرنت بانک شهر به چناران می آید

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی از استقرار و فعالیت نت شهر خبرداد و افزود: طبق مذاکراتی که با مدیران بانک شهر در مرکز استان داشتیم و به منظور ارائه خدمات الکترونیکی به همشهریانمان اقدام به عقد قرارداد، استقرار و راه اندازی این باجه در شهر چناران کردیم.
شهردار چناران، گفت: با توجه به ورود تکنولوژی در عرصه های مختلف زندگی بشر امروز و سهولت دسترسی به انواع خدمات از طریق شبکه های الکترونیکی خصوصا در حوزه مسائل بانکی و عدم وجود شهرنت در چناران که یکی از نیازهای اصلی شهر بود که متاسفانه تاکنون همشهریان عزیز ما از خدمات آن بی‌بهره بودند.
وی بیان کرد: با استقرار این باجه در داخل شهر شاهد ارائه فعالیتهای مختلفی در خدمات رسانی دستگاه‌های خدماتی شامل نظیر آب، برق، گاز و شهرداری خواهیم بود.
مهندس بارویی اظهار داشت: مکان استقرار و احداث نت شهر در پیاده روی ضلع شمال غربی بوستان ملت در فضایی به مساحت ۲۵ متر مربع توسط همکاران پرتلاش ما در اداره عمران هم اکنون در حال آماده سازی است و تا اواخر هفته آینده سازه این بانک در محل فوق احداث خواهد شد.
شهردار چناران با اشاره به خدمات مختلف نت شهر، ادامه داد: کلیه همشهریان ما می توانند خدمات اینترنتی بانک شهر، خدمات مبتنی بر کارت، واریز وجه به حساب و سایر خدمات قابل ارائه بر روی خودپردازها را بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به این کیوسک از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۴ دریافت کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: مجموعه مدیریت شهری چناران با ارائه کارهای مختلف در رفع نیازهای شهروندان با نگاه توسعه محور موفق شده تا کنون گامهای مهمی را در ارائه خدمات به مردم شهر بردارد و طبق برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان دوره فعلی شاهد توسعه بیشتر شهر خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات