برگزاری آیین معارفه مهندس شالی بگ به عنوان سرپرست شهرداری اراک

برگزاری آیین معارفه مهندس شالی بگ به عنوان سرپرست شهرداری اراک

آیین معارفه مهندس ابوالفضل شالی بگ، به عنوان سرپرست شهرداری اراک، یکشنبه ۲۸ آبان ماه، در شهرداری مرکز با حضور معاونین ومدیران مجموعه شهرداری به همراه اعضای شورای شهر برگزار شد.
در این جلسه دکتر کاوه فلک افلاکی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک، با ذکر این مطلب که مهندس شالی بگ از مدیران پرتلاش و خوش نام مجموعه شهرداری است، اظهار داشت: ایشان مورد قبول همه دوستان هستند ، و با اتفاق آرا به این سمت برگزیده شدند، لذا انتظار می رود در راستای مدیریت هرچه بهتر مجموعه از سوی مدیران نیز شاهد همکاری و تعامل و در نهایت ثبات بیشتر باشیم .
در ادامه منهدس شالی بگ با تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای شهر اظهار داشت: امیدوار هستم با همکاری مجموعه شهرداری بتوانیم از تجربیات یکدیگر استفاده نموده و در راستای ایجاد شهری آبادو زیباتر با همکاری هم تلاش نماییم.
وی افزود:در این مقطع که وظیفه به بنده محول شده سعی خواهم کرد پرداخت حقوق پرسنل را در اولویت قرار دهم چرا که امنیت خاطر برای کارمندان موجب بهبود در عملکرد خواهد بود.
مهندس شالی بگ خاطر نشان ساخت: تاکنون در مجموعه اقدامات مفیدی صورت گرفته و در ادامه نیز این مسیر تکامل آن طی خواهد شد.
وی در انتها اظهار امیدواری نمود ،که با همکاری می توان ثابت کرد که مجموعه شهرداری قابلیت لازم برای اداره شهر به بهترین شکل ممکن را دارد در همین راستا با ایجاد انگیزه بیشتر مدیریت امور شهر پیش خواهد رفت.
در انتهای مراسم حکم سرپرستی مهندس ابوالفضل شالی بگ ، از سوی دکتر فلک افلاکی، به ایشان تقدیم شد. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات