اعزام اولین مسافران قطار ارومیه به مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، مهندس ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران امری واجب و ضروری است افزود : متبرک شدن نخستین فعالیت قطار ارومیه به حضور مسافرانی از خانواده شهدا و سفر به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس را به فال نیک می گیریم .

وی گفت : شهر ارومیه به عنوان سومین مرکز استانی است که در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی "مقام معظم رهبری " و در دولت تدبیر و امید به شبکه ریلی متصل می شود و به آرزوی دیرین مردم ارومیه و استان جامه عمل می پوشاند .

مبارک قدم با تقدیر از اهتمام صورت گرفته از اتمام این پروژه ، همراهی مردم در روند احداث را ستود و خاطر نشان کرد : به طور قطع سیستم حمل و نقل ریلی دستاوردهای درخشانی از جمله صرفه جویی در زمان و انرژی ، ایمنی و حفظ محیط زیست را برای استان به همراه دارد .

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه به آذربایجان غربی افزود : در این سفر پر خیر و برکت ، علاوه بر افتتاح ایستگاه قطار ارومیه ، بیمارستان امام خمینی ( ره) خوی نیز که توسط راه و شهرسازی احداث شده است  به بهره برداری می رسد تا مردم شمال استان بتوانند از امکانات درمانی در محیطی مناسب بهره مند شوند .

شایان ذکر است :  همزمان با حضور ریاست محترم جمهوری در استان عملیات اجرایی قطعه دوم بهسازی راه اصلی محور خوی - قطور - رازی نیز آغاز خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات