مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها اعلام شد

مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها اعلام شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تصویب چهار طرح اقتصادی و درآمدزای دهیاری‌های استان‌های اصفهان، قزوین، مازندران و همدان در نوزدهمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ سعید رضا جندقیان بیدگلی ضمن بیان خبر فوق گفت: همچنین۴۲ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی برای دهیاری های استانهای آذربایجان‌غربی، اردبیل، قم، مرکزی، گلستان و مازندران نیز به تصویب این کارگروه رسید.

وی ابراز امیدواری نمود که با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده شاهد ایجاد ۶۵ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه باشیم.

جندقیان همچنین در خصوص تشکیل جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها توضیح داد: این جلسه در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک با پست بانک ایران، ۲۱ آبان ماه با حضور اعضای کمیته ملی وام دهیاری‌ها، نمایندگان پست بانک ایران و نمایندگان استانداری‌های ذی‌ربط در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد.

وی از دهیاری‌های کشور خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های روستای خود، از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری استفاده لازم را ببرند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات