بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها ابلاغ شد

بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها ابلاغ شد

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها برای اجرا در شهرداری‌های سراسر کشور به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، علی اکبر اسدی با بیان مطلب فوق گفت: در اجرای مفاد ماده (۲۵) آیین نامه مالی شهرداری‌ها و وظایف محوله به وزارت کشور، پس از جلسات متعدد کارشناسی با جمعی از مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری‌، شهرداران و معاونین برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور و سایر کارشناسان مرتبط با موضوع، بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها نهایی و برای اجرا در شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شید.

وی افزود: در این بخشنامه علاوه بر موضوعات اساسی و قوانین مرتبط، ضوابط جدیدی در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اختصاصی، ترتیبات دریافت تسهیلات وام، پرداخت بدهی‌های قطی شده سنواتی شهرداری، بودجه سازمان های وابسته و شرکت‌های تابعه و همچنین رعایت مفاد دستورالعمل‌های خزانه داری و کمیته تخصیص اعتبار در شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

اسدی اضافه کرد: شهرداری‌های سراسر کشور موظفند بودجه سال ۱۳۹۸ خود را طبق بخشنامه ابلاغی و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه تنظیم و برای تصویب به شوراهای اسلامی شهر ارائه نمایند.

متن بخشنامه

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات