نصرتی: برای تحقق اهداف سازمانی و رفع مشکلات باید بسیجی وار تفکر و عمل کنیم

نصرتی: برای تحقق اهداف سازمانی و رفع مشکلات باید بسیجی وار تفکر و عمل کنیم

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به محدودیت های اعتباری فعلی، تحریم های ظالمانه، فشارهای دشمنان وتلاش سیستم های تبلیغاتی استکبار برای ناامید کردن مردم، گفت: در این شرایط برای تحقق اهداف سازمانی و رفع مشکلات باید بسیجی وار تفکر و عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسعود نصرتی که در جلسه شورای فرماندهی بسیج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سخن می گفت، اظهار کرد: یکی از راههای از بین بردن یاس و ناامیدی، تزریق امید در بدنه شهرداریهاست و با توجه به جایگاه ملی و تاثیرگذار سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در کشور و ارتباط آن با تمامی شهرداری ها و دهیاری ها باید در داخل این سازمان با عوامل انگیزشی یاس و ناامیدی را از بین برد که سرلوحه آن داشتن نگاه بسیجی به مسایل و مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه اکثر کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور بسیجی هستند، عنوان نمود: "آیا اجازه داریم از مشکلات و ناملایمات خسته شویم؟" و " آیا باید در مقابل ناملایمات انفعالی عمل کنیم؟".

نصرتی در ادامه گفت: یکی از اولویتهای تفکر بسیجی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور باید بازنگری در وظایف و برنامه ها با توجه به شرایط فعلی کشور و به تبع آن بازنگری در ماموریتهای سازمان و توجه به انتظارات شهرداری ها و دهیاری ها از ما در شرایط کنونی باشد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین با اشاره به سختی‌ها و مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی تقویت امید به آینده و تلاش بیشتر برای تحکیم و تقویت اطمینان شهروندان به مدیریت شهری و روستایی و امنیت خاطر مردم از این بابت که شهرداری ها و دهیاری ها برای رفع درخواستهای آنها در تلاش هستند، مورد تاکید قرار داد.

نصرتی با بیان اینکه شهرداری ها و دهیاری ها با توجه به ساختار غیردولتی خود می‌توانند با بهره گیری از توان بخش خصوصی و میدان دادن به خلاقیتهای مردم، بویژه جوانان و دانشجویان نوآور، با اجرای برخی اقدامات کم‌هزینه میزان رضایتمندی مردم را در جامعه افزایش دهند، تصریح کرد: یکی از رفتارهای بسیجی همین توجه به ایده های جدید و در عین حال با تاثیر گذاری زیاد می باشد.

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهیم و در کنار هم باشیم تا از مشکلات عبور کنیم، گفت: اگر مردم به مسئولان شهر و روستا و در مقیاس بالاتر به مسئولان کشورشان اعتماد کنند می‌توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: بخشهایی از مشکلات فعلی ما ناشی از تحریم ها و رفتار دشمنان انقلاب در خارج از کشور نیست بلکه مربوط به برخی کم کاری ها و نتیجه برخی اقدامات و سیاستهای نادرست گذشته است و بدون تردید راه مقابله اصولی با آنها افزایش همفکری و همراهی و احساس مسئولیت دسته جمعی با داشتن تفکر بسیجی می باشد.

نصرتی تصریح کرد: امروز، چاره ای نداریم جز اینکه همدیگر را یاری و کمک کنیم و با هم فکرکنیم و استواری و احساس مسئولیتی که بسیجیان در دوران دفاع مقدس آنرا در معرض نمایش گذاشتند را همچنان زنده نگاه داریم و در عمل محقق سازیم تا در انتظار روزهای بهتری برای ملت ایران باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد مشکلات اقتصادی و جنگ روانی مایوس کردن ملت از آینده است، تصریح کرد: قطعا با هدایت مقام معظم رهبری و حمایت و همدلی مردم می توانیم باردیگر از مشکلات عبور کنیم و بسیجیان به عنوان سربازان مقدم این جبهه باید با اتحاد و همفکری از هم حمایت و فعالانه تلاش کنند.

نصرتی همچنین اظهار کرد: جایگاه بسیج در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نباید در بعد سازمانی آن خلاصه شود و حتما باید به بعد ملی آن هم توجه شود و ضرورت دارد اهداف سازمان را با نگاه ملی و با نگاه آمیخته به ویژگی های بسیجی به شهرداری ها و دهیاری ها ابلاغ و مطابق آن سیاستگذاری نماییم و لازمه این امر داشتن روحیه امید و نشاط و ارتقای سطح احساس مسئولیت، همکاری و تعهد ما می باشد.

پیش از سخنان نصرتی، روحی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گزارشی از اقدامات و برنامه های بسیج سازمان بیان نمود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات