چهل و چهارمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و چهارمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و چهارمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهل و چهارمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون،محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری و محیط زیست ، دکتر سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ، اصغر طاهری پور رئیس اتاق اصناف شهرستان ارومیه، مسعود شیخی معاون خدمات شهری منطقه یک، پیام خدادادی معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه ، حیدرعلی حسینی مدیر پیشگیری منطقه یک شهرداری ارومیه ، سجاد پور نقی معاون خدمات شهری منطقه ۲ ، سرهنگ کریم اکبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ارومیه ،قاسم قهوه چی نماینده راهور ، حجت خاقانی معاون خدمات شهری منطقه ۴ ، ناصر خضرزاده معاون خدمات شهری منطقه ۵ و وحید شاه محمدی کارشناس خدمات شهری منطقه ۵ ارومیه با دستور جلسه بررسی ساماندهی مشاغل مزاحم سطح شهر در تاریخ ۹۷/۸/۲۶ در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تسلیت شهادت یازدهمین اختر تابناک ولایت و امامت امام حسن عسگری علیه السلام و تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) گفت: امروز عید آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) هستیم و از خداوند متعال نیز می خواهیم ما را جزو منتظران واقعی آن حضرت و ائمه اطهار  قرار دهد .

وی با تبریک روز آزادسازی سوسنگرد در حماسه ۸ سال دفاع مقدس گفت: آزادسازی سوسنگرد یکی از حماسه های بزرگ جنگ تحمیلی است که سربازان اسلام و با فرماندهی ستاد جنگ های نا منظم و مشارکت مقام معظم رهبری حماسه ای عظیم در این شهر رقم خورد .

وی در بخش دیگری از سخنانش ادعان داشت: با توجه به اینکه دشمن جنگ روانی در منطقه خوزستان و سوسنگرد راه انداخته بود و هیچگونه حمایتی نیز از سوی بنی صدر انجام نمی گرفت سربازان امام زمان (عج) با از خودگذشتی و رشادت توان شهر سوسنگرد را از دست دشمنان آزاد کنند و این اراده مردمی و خواستن و توانستن بود که از آغاز جنگ تحمیلی تا پایان جنگ در بین جوانان انقلابی بود و موجب پیروزی ها می شد .

حسین پناهی در ادامه سخنانش گفت: روحیه های جهادی و اسلامی نباید در بین مردم کاهش یابد و در مدیریت ها و کارهای خدماتی نیز باید تداوم داشته باشد .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: امروز موضوع مشاغل مزاحم و دستفروشان  و سد معبر یک موضوع بسیار مهم است که به یک معضل شهری تبدیل شده است و با توجه به برگزاری جلسات متعدد در جهت ساماندهی آن و ارائه راهکارهای اساسی متاسفانه رفع نشده و موجب نارضایتی شهر و شهروندان شده است .

حسین پناهی گفت: چرا نباید امروز نتوانیم مشاغل مزاحم را با ارائه طرح های مختلف و احداث و راه اندازی بازارهای روز و محله ای از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی کنیم و این سوالی است که باید به دنبال موانع و رفع موانع آن باشیم .

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: باید تلاش کنیم تا هرکس وظایف خود را طبق قانون انجام دهد و در کنار هم بودن و همراه بودن می تواند ، معضلات شهری را ساماندهی کند .

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا با توجه به ابلاغ مصوبات و تصمیمات متعدد رضایتمندی کامل را در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم ندارد و لذا شهرداری ارومیه و دستکاههای دخیل باید تلاش خود را بیشتر کنند .

در ادامه جلسه حسین بخشایشی دبیر شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز موضوع ساماندهی مشاغل مزاحم یک دغدغه برای مسئولان و شهروندان شده است و نگاه همه ما و شهروندان ساماندهی و جمع سد معبرو مشاغل مزاحم است و متاسفانه امروز مشاغل مزاحم به یک معضل بزرگ برای شهر و شهروندان تبدیل شده است .

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: راه اندازی بازارهای هفتگی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند و سد معبر را نباید مختص دستفروشان ببینیم و لذا اصناف نیز باید در کنار مدیریت شهری در راستای رفع معضلات و مشکلات شهری و رفع سد معبر یاری کنند .

حسین بخشایشی در ادامه سخنانش اذعان داشت: ساماندهی اغذیه فروشان نیز باید جزو برنامه ها باشد و در غیر اینصورت نیز شاهد افزایش مشکلات بهداشتی خواهیم شد .

وی همچنین در ادامه سخنانش اظهار داشت: خودروهای فرسوده یکی دیگر از مشکلات شهری است که متاسفانه اگر امروز نتوانیم ساماندهی کنیم دچار آلایندگی محیط زیست خواهیم شد .

حسین بخشایشی گفت: اگر امروز همت ما و مسئولان نباشد هیچ مشکلی رفع نخواهد شد و لذا باید در کنار هم و همراه هم در جهت رفع آسیب های اجتماعی قدم برداشته و برخورد جدی کنیم و همه باید در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری تلاش کنیم .

در ادامه جلسه هریک ازمعاونان خدمات شهری مناطق شهرداری ارومیه گزارشی از نحوه برخورد و رسیدگی به مسائل و معظلات شهری و نیز ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروشان را به کمیسیون ارائه نمودند .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات