پشتیبانی شهرداری کرج در صف مقدم اجرای سیاست های شهردار منتخب

پشتیبانی شهرداری کرج در صف مقدم اجرای سیاست های شهردار منتخب

سعید زارع دراین رابطه اظهار کرد: دوره پنجم شورای شهر کرج که ترکیبی از چهره های علمی، اجرایی و دانشگاهی را شامل می شود در فضایی شفاف و شیشه ای نسبت به انتخاب یکی از مدیران جوان، کارآمد و خوشنام مجموعه مدیریت شهری در سمت شهردار مبادرت ورزید که بی شک شهر در دوران مدیریتی ایشان در مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون قرار می گیرد.

مدیرکل پشیتبانی شهرداری کرج از شهردار جدید به عنوان چهره ای توانمند، اجرایی، کارآزموده و مسلط به مباحث عمرانی و خدماتی یاد کرد و افزود: شهردار کرج طی سالیان متمادی سکاندار معاونت معاونت فنی و عمرانی به عنوان نبض تپنده شهرداری کرج بوده اند که بیشترین خدمت رسانی به شهروندان نیز به ویژه در سال های اخیر مرتبط با همین حوزه بوده است، از این رو حضور وی در جایگاه شهردار را باید به فال نیک گرفت.


اعتماد مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی
وی این انتخاب را نشان هوشمندی، درایت و توجه اعضای شورای اسلامی شهر کرج به ظرفیت های جوان و بومی شهر دانست و تصریح کرد: نمایندگان مردم در دوره کنونی مباحث و دغدغه های شهر را با رویکرد علمی و دانشگاهی زیر ذره بین قرار می دهند و بی شک ثمره این وحدت و همدلی در درجه نخست متوجه شهروندانی است که اعتماد مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

پشتیبانی به صورت شبانه روزی در خدمت مجموعه شهرداری است
مدیرکل پشتیبانی شهرداری کرج اظهار کرد: خانواده بزرگ پشتیبانی شهرداری کرج به نوعی مقدمات لازم برای خدمت رسانی جهادی پرسنل و کارکنان به مراجعین را مهیا کرده و به صورت شبانه روزی در خدمت مجموعه است.

زارع ادامه داد:با تمام قوا و با انگیزه بالا در خدمت اجرای سیاست ها و منویات شهردار منتخب هستیم و تلاش می کنیم با عبوراز شرایط کنونی فصل جدیدی از نشاط و پویایی را در مدیریت شهری رقم بزنیم.


تحقق شهر سالم و ایده آل بدون مشارکت شهروندان شدنی نیست
مدیر کل پشتیبانی شهرداری کرج افزود: فرد فرد پرسنل و کارکنان خدوم مجموعه باید هم تراز با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر احساس دغدغه و مسئولیت پذیری داشته باشند و بی شک تحقق شهر سالم و ایده آل بدون مشارکت و خلاقیت و نوآوری شدنی نیست و آنچه هدف و مشترک همه ماست همانا خدمت بی منت و نشانندن لبخند رضایت بر چهره شهروندن است.

این مسئول ابراز کرد: موفقیت مجموعه مدیریت شهری آرزوی قلبی بنده و همکارانم است و در این مسیر دوشادوش شهردار برای تحقق اهداف و سیاست ها پیش خواهیم رفت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات