سازمان عمران در دهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر و آسفالت و ماشین آلات شرکت کرد

سازمان عمران در دهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر و آسفالت و ماشین آلات شرکت کرد







حسین پاکاری با حضور در دهمین همایش قیر و آسفالت ایران از شرکت دیگر مسئولین سازمان در این همایش خبر داد و افزود: این همایش توسط مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی موسسه فرهنگی نشر فن آریا و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شد.

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران شهرداری کرج اظهار داشت: این همایش به صورت رسمی برگزار شد و تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد که از مزایای ارایه مقالات کنفرانسی، دریافت گواهی کنفرانس به ارایه دهندگان است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان متولی حاکمیتی صنایع قیر و آسفالت کشور، دهمین دوره همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات را با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و موسسه فرهنگی نشرفن آریا، در این محل برگزار کرد.

این مسئول تاکید کرد: امیدواریم با توجه به نقش کلیدی راه ها در توسعه صنعت کشور و همچنین اهمیت توجه ویژه به صنایع مرتبط با زیرساخت های عمرانی، این رویداد بتواند نقشی موثر در ارتقای سطح دانش فنی و تبادل تجربیات ارزشمند بین دست اندرکاران و متخصصان این عرصه ایفا کند.









لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات