برگزاری نشست‌های ادبی در مشهد

برگزاری نشست‌های ادبی در مشهد

برگزاری نشست‌های ادبی در مشهد

نشست‌های ادبی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که از بیست و چهارم آبان ماه آغاز می‌شود و تا یکم آذرماه ادامه دارد، نشست‌های ادبی و برنامه‌های شاد و جذاب ویژه این هفته در دست برگزاری است.
بر این اساس، چهارشنبه سی ام آبان ماه علاقه مندان به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توانند در ویژه برنامه «اینجا چراغی روشن است» شرکت کنند. این برنامه در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه سی ام آبان ماه در فرهنگسرای ترافیک واقع در بولوار دانشجوی ۲۹ برپا است.
کتاب فیلم، نقالی و شاهنامه خوانی، پرفورمنس، لقمه ادبی، قصه گویی خلاق برای کودکان، کافه کتاب، بازیهای فکری، جشن کتاب با حضور نویسنده، نمایشگاه کتاب، تقدیر و تجلیل از فعالان کتابخانه فرهنگسرا از بخش های ویژه برنامه یاد شده است.
«بال‌های کاغذی» عنوان دیگر ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی است که نشست ادبی با حضور نویسندگان نوجوان مشهدی را شکل می‌دهد.
این برنامه با همکاری معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و شهرداری منطقه ۹ در دست اجرا است و ساعت ۱۵:۳۰روز سه شنبه بیست و نهم آبان ماه در هتل آبان واقع در بولوار پیروزی میزبان علاقه مندان به کتابخوانی است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات