الزام کشوری دریافت باربرگ برای تخصیص سوخت ناوگان باری

الزام کشوری دریافت باربرگ برای تخصیص سوخت ناوگان باری

الزام کشوری دریافت باربرگ برای تخصیص سوخت ناوگان باری

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد از الزام کشوری دریافت باربرگ برای تخصیص سوخت ناوگان باری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری با بیان این که از ابتدای دی ماه تخصیص سوخت ناوگان بار درون شهری براساس تعداد باربرگ دریافت شده در هر ماه محاسبه می‌گردد، گفت: در صورت عدم دریافت بار برگ سهمیه سوخت در چند مرحله کاهش و به حداقل ممکن خواهد رسید.
وی دریافت باربرگ روزانه یا حقیقی برای دریافت سهمیه سوخت را اجباری دانست و افزود: از ابتدای دی ماه فرآیند تخصیص سوخت ناوگان باری بخش درون شهری مشابه بخش جاده‌ای و به ازای دریافت سند حمل بار درون شهری خواهد بود.
مختاری یادآورشد: تمامی خودروهای عمومی با ظرفیت بالای ده تن فعال در سراسر کشور از تاریخ ۲۰ آبان ماه به ازای هر حمل بار در سطح شهر بایستی نسبت به اخذ سند حمل بار شهری (باربرگ) به صورت الکترونیک و از طریق مراجعه به سامانه باربرگ به نشانی اینترنتی www.baarbarg.ir اقدام نمایند.
وی عدم امکان پیگیری وضعیت جابجایی بار، جابجایی بارهای غیرمجاز، نبود تضمین حفظ سلامت کالا، امکان سرقت بار و مسائل امنیتی نظیر احتکار را از مشکلات اصلی عدم استفاده از باربرگ برشمرد و ابراز امیدواری کرد : با اجرایی شدن طرح استفاده از باربرگ شاهد جابه جایی مدیریت شده و نظام مند بار در حوزه حمل و نقل بار درون شهری باشیم.
مختاری افزود: تخصیص سوخت ناوگان باری اخذ پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و ثبت نام راننده در سامانه utcms.ir الزامی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات