برگهای پاییزی میهمان پارک ملت شهر میشوند.

برگهای پاییزی میهمان پارک ملت شهر میشوند.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی با اعلام این خبر افزود: عدم جمع آوری برگهای درختان که در فصل پاییز دچار ریزش میگردند با توجه به جلوه بصری زیبایی که در معابر و چمن پارک ایجاد می کنند در پاییز امسال در این محوطه باقی می مانند.
وی بیان کرد: این اقدام علاوه بر آنکه میتواند زیبایی پاییز را در یک مکان عمومی طبیعی دوچندان کند، از نظر زیست محیطی نیز اثرات مثبتی برای فضای سبز موجود در داخل پارک دارد و خود این برگها بعنوان منبع تغذیه مناسب برای درختان و چمن پارک استفاده میشوند.
مهندس بارویی، گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر توجه مردم به موضوعات مرتبط با مسائل زیست محیطی پیرامون خویش افزایش پیدا کرده و اینگونه اقدامات نیز با توجه به استقبال و پیشنهاد شهروندان انجام میگیرد تا فرهنگ دوستی با طبیعت با اجرای این قبیل کارها در بین عموم شهروندان ارتقاء یابد.
شهردار چناران بوستان ملت را یکی از مواهب طبیعی بسیار زیبای شهرستان ذکر کرد و افزود: مناظر زیبای طبیعت داخل این پارک در فصول مختلف سال، پذیرای مردم محلی و مسافرینی که از نقاط مختلف میهمان شهر ما میشوند، می باشد و پاییز هزار رنگ هم زیبائی های پارک بیشتر در معرض دید شهروندان قرار میدهد.
وی ذکر کرد: کلیه شهروندان با ذوق چنارانی میتوانند با حضور در بوستان ملت ضمن لذت بردن از مناظر مفرح پاییزی، با خلق آثار هنری از قبیل عکس، طراحی و نقاشی با این تابلو فرش طلایی، زیباییهای پاییزی را نیز در مقابل دیگران به نمایش گذارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات