شهردارابهر : ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای در سطح شهر را از مولفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن است

شهردارابهر به همراه نائب رئیسو اعضای شورای اسلامی شهر از روند اجرای برخی پروژه های عمرانی بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، ذوالقدریها طی بازدید از برخی پروژه های عمرانی شهرداری به همراه خانم ها افشاری و گنجی و آقای محمودی از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرارگرفتند .

بنا بر این گزارش که مدیران نواحی و برخی از مسئولین دوایر شهرداری نیز حضور داشتند از پروژه های آرامستان جدید ۲۰ هکتاری در جاده ازناب ، کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی از شهرک تا رودخانه حسین آباد ،  کتابخانه و فرهنگسرای حسین آباد و کانال جمع آوری فاضلاب و آب های سطحی نیکان بازدید کردند .

در حاشیه این بازدید شهردار ابهر ضمن تقدیر از کلیه عوامل اجرایی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به شهروندان عزیز ، رفاه و آسایش مردم را جز ضروری ترین اهداف شهرداری بر شمرد و ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای در سطح شهر را از مولفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن عنوان کرد.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در سطح شهر گفت : بی شک تمامی تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ، فراهم نمودن بسترهای مناسب برای تامین رفاه و آسایش شهروندان است و در این زمینه شاهد اجرای پروژه های عمرانی متعددی در سطح شهر هستیم که این امر نشان دهنده تلاش و برنامه ریزی مجموعه شهرداری برای خدمت صادقانه شهروندان است .

مهندس ذوالقدریها در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه شهروندان با عوامل و کارکنان شهرداری گفت : نگاه کار شناسانه به اجرای طرح های عمرانی ، همراه با دقت و ظرافت می تواند موجب اعتماد عمومی شهروندان به خادمین خود باشد .

شهردار ابهر در پایان رعایت استانداردهای لازم در اجرای پروژه های شهری و کیفی سازی قطعات و مصالح را از بهترین نکاتی عنوان کردکه بایستی مورد توجه و نظارت عوامل اجرایی قرار گیرد .

دراین بازدیدسرکارخانم افشاری نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سرکارخانم گنجی و آقای محمودی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری براهمیت توزیع عادلانه امکانات در تمامی نواحی شهر  از بهترین اقدمات مدیریت شهر بوده و خوشبختانه رضایت شهروندان را از این عملکرد ،به دنبال داشته است  و شهرداری با تسریع در روند اجرا و اتمام پروژه های در دست اقدام می تواند رضایتمندی را دو چندان نماید.

گفتنی است : پروژه آرامستان جدیدالاحداث ۲۰ هکتاری ابهر درمرحله درحال دیوار چینی است .

پروژه کانال هدایت آب های سطحی در ناحیه شهرک با هدف جمع آوری هدایت آب های سطحی از ناحیه شهرک به رودخانه حسین آباد جهت کنترل قسمتی از آب های سطحی سرازیر شده به خیابان های امام خمینی (ره) و مرکز شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

همچنین پروژه احداث کانال جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب شهری در محله ۱۶ متری نیکان در راستای بالا بردن سطح بهداشت محلات و هم چنین ارتقای رفاه عمومی شهروندان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال نیز دارای پیشرفت ۸۰ درصدی است.

پروژه احداث فرهنگسرا و کتابخانه حسین آباد در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع با زیر بنای ۶۲۵ متر مربعی در ۲ طبقه با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است که برای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی پایدارشهری استان ( راه و شهرسازی استان )اختصاص داده شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات