تجلیل شهردار و شورای شهر شیراز از سه مقام ارشد استان فارس

تجلیل شهردار و شورای شهر شیراز از سه مقام ارشد استان فارس


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور در این آیین که در شصت و دومین صحن علنی شورای شهر برگزار شد، اعلام کرد: مجموعه مدیریت شهری به نمایندگی از شهروندان شیراز قدردان زحمات مهندس تبادار، دکتر عالیشوندی و مهندس پژوهش است.
وی با اشاره به سال های متمادی همکاری با مهندس تبادار استاندار سابق فارس افزود: مهندس تبادار با دارا بودن ویژگی هایی همچون پاکدستی، توجه ویژه به منافع مردم، جدیت و قاطعیت در پیگیری امور، صلابت و تلاش وافر در کار از جمله سرمایه های عظیم دولت محسوب می شوند و به ایشان به علت سال ها خدمت صادقانه و پرتلاش تبریک می گویم.
شهردار شیراز ضمن یادآوری همراهی استانداری فارس با مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم از تجربیات مهندس تبادار در عرصه های گوناگون استفاده کنیم.
مهندس اسکندرپور معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را چهره سیاسی شناخته شده ای دانست و گفت: مهندس پژوهش جهرمی همواره فردی جدی و مصمم در کار بودند.
وی در این آیین فرماندار سابق شیراز را از چهره های شناخته شده شیراز و فارس دانست و افزود: دکتر عالیشوندی  همواره در کار جدی، پیگیر و سختکوش بودند و با توجه به ماهیت کار فرمانداری، همکاری مناسبی با شهرداری جهت تسهیل امور شهروندان داشتند.
براساس این گزارش مهندس تبادار استاندار فارس، دکتر عالیشوندی فرماندار شهرستان شیراز و مهندس پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شدند. هم اکنون یدالله رحمانی به عنوان سرپرست استانداری فارس، اسفندیار احمدی منش سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز و احمد احمدی زاده سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس معرفی شده اند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات