در آستانه میلاد پیامبر مهربانی؛ مراسم جشنی با حضور کودکان بی سرپرست در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد

در آستانه میلاد پیامبر مهربانی؛ مراسم جشنی با حضور کودکان بی سرپرست در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد


در آستانه میلاد حضرت رسول و روز جهانی کودک مراسم جشنی با حضور بیش از ۸۰ کودک بی سرپرست در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این مراسم جشن که با همکاری انجمن افق سلامت و با حضور جمعی از مدیران، مربیان، مددکاران، اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مدیران شهرداری و هنرمندان برگزار شد، علاوه بر برپایی مراسم جشن از کودکان بی سرپرست تحت پوشش نهادهای حمایتی تقدیر شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم وسرودملی کشورمان حمزه ای مدیر انجمن افق سلامت ضمن اشاره به عملکرد فعالیت های انجمن از همکاری فرهنگسرای گل نرگس جهت برگزاری این مراسم و همکاری اداره اوقاف ناحیه یک کرمانشاه تشکر کرد.

در ادامه سید پیمان موسوی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه طی سخنانی به اهمیت برپایی چنین جشن هایی در سطح جامعه و به ویژه در جمع کودکان بی سرپرست اشاره کرد و برتداوم برگزاری مراسم هایی از این دست تاکید کرد.

موسوی حفظ وحدت بین فرق و مذاهب مختلف در جامعه را الزامی دانست.

شایان ذکر است پس از دکلمه ای کوتاه مدیر فرهنگسرای گل نرگس طی سخنانی ضمن اشاره به فلسفه وجودی فرهنگسراهابه اهمیت آموزش عمومی و توسعه دانایی در جامعه اشاره کرد.

در ادامه پس از اجرای برنامه های شاد و اجرای طنز از سوی یکی از طنزپردازان مطرح استان، مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ضمن تبریک ایام هفته وحدت، به بسترهای فراهم شده در حوزه های فرهنگی در راستای ارائه خدمات آموزشی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر دوره های مختلف مهارتی و کارگاههای آموزشی در حوزه رفتاری به صورت رایگان در هر سه فرهنگسرای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حال برگزاری و ارایه خدمت به همشهریان است.

وی به ارائه این آموزش ها در سطوح مختلف جهت کودکان و نوجوانان، بانوان، سالمندان و دیگر قشرهای جامعه اشاره و تصریح کرد: کودکان و نوجوانان عزیز باید فرهنگسرا را خانه خود بدانند و با حضور در این محیط نسبت به توانمندسازی خود اقدام نمایند.

سالار احمدزاده رییس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم گفت: بسیار باعث افتخار است که امروز در جمع کودکان بی سرپرست حضور دارم و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که در جمع این عزیزان شرکت کردیم.

وی به بزرگواری مددکاران و سرپرستان کودکان بی سرپرست اشاره و از ایشان تجلیل کرد. در پایان این مراسم هدایایی از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، انجمن افق سلامت و فرهنگسرای گل نرگس به کودکان بی سرپرست در این مراسم اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات