در دهه فجر امسال پرونده مسکن مهر استان اصفهان بسته می‌شود

در دهه فجر امسال پرونده مسکن مهر استان اصفهان بسته می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان:
در دهه فجر امسال پرونده مسکن مهر استان اصفهان بسته می‌شود/ تنها ۱۸۰ واحد از ۱۶۰ هزار واحد تحت تعهد باقی مانده است
امیرخانی گفت: درخصوص مسکن مهر تحت تعهد تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده که تا دهه فجر جشن اختتامیه برگزار و پرونده این پروژه بسته می شود.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان،حمیدرضا امیرخانی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین شرایط مسکن مهر این استان اظهار داشت: در پروژه مسکن مهر در استان اصفهان از ۱۶۰ هزار واحدی که تعهد آن با ما بود تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده است.
وی ادامه داد: این واحدها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و تنها در بحث نصب کابینت، درب و قفل‌ها کمی کار مانده که بناست در دهه فجر جشن اختتامیه مسکن مهر استان اصفهان برگزار و پرونده آن بسته شود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با تاکید بر اینکه تمام واحدهای مسکن مهر این استان متفاضی دارند، تصریح کرد: با مذاکراتی که انجام گرفت هیچکدام از واحدهای استان بدون متقاضی نیست و همه آنها تعیین تکلیف شده‌اند.
امیرخانی با اشاره به برخی مشکلات روبنایی و زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر استان اظهار داشت: در بحث روبنایی مشکل احداث مدارس وجود دارد که ۵۰ درصد سهم تحت تعهد این اداره کل پیش‌بینی شده و با تخصیص اعتبار از جانب سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات شهرستان این مهم نیز به انجام خواهد رسید.
وی در ادامه بیان داشت:از ۷۸ سایت مسکن مهر استان تاکنون ۶۰ سایت با مساحت ۴۸۶ هکتار تحویل شهرداری ها شده و پیش‌بینی می شود که تا پایان سال مابقی شهرها نیز در بحث آماده‌سازی با توجه به توافقات به شهرداری ها تحویل شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات