آسفالت خیابان جانبازان نمونه بارز اقدام جهادی شهرداری شبستر

آسفالت خیابان جانبازان نمونه بارز اقدام جهادی شهرداری شبستر

به گزارش روابط عمومی شهرداری شبستر ، سید باقرموسویان شهردار شبستر صبح امروز از تکمیل آسفالت ریزی و ساماندهی خیابان جانبازان شبستر خبر داد و اظهار کرد : همسویی پروژه های عمرانی با نیاز شهروندان ، شناسایی به موقع نیازهای شهروندان و اقدامات عملی در رفع معضلات شهری ، بخصوص توجه ویژه به منالطق کم برخوردار از الولیت های کاری شهرداری بوده و ساماندهی خیابانجانبازان شبستر نیز در همین راستا انجام شد .
شهردار شبستر ، تلاش مضاعف و بی وقفه، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را اساس کار مدیریت شهری دانست و بیان کرد: پروژه ساماندهی خیابان جانبازان به متراژ ۶ هزارمترمربع روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از بودجه داخلی شهرداری در سایه عملکرد جهادی و خلاقانه همکاران عزیز رقم خورد .
سید باقر موسویان افزود : در راستای اجرای طرح بهسازی و ترمیم معابر سطح شهر شبستر ، عملیات مرمت معابر و همچنین زیر سازی و آسفالت محلات انجام می گیرد . شهردار شبستر با بیان این‌که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت درسطح معابر می‌تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد گفت: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت‌هایی از آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر شبستر، اجرای عملیات آسفالت معابر در حال انجام است.
سید باقر موسویان خاطر نشان کرد : شعار شهرداری شبستر این است که به همه جای شهر نگاه یکسان داشته باشد و ساماندهی برخی محلات قدیمی هم در همین راستا بوده است.
انتهای خبر /

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شبستر

    منبع خبر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر یک شهرداری در شهر شبستر می باشد

      نظرات