بوی یار مهربان در آپارتمان‌های منطقه ۴

بوی یار مهربان در آپارتمان‌های منطقه ۴

ابوالفضل ساروقیان مدیر منطقه چهار با اشاره به اجرای مسابقه کتابخوانی در سطح منطقه چهار شهرداری کاشان،گفت: با توجه به هفته کتاب و به پیشنهاد روابط عمومی منطقه در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و آپارتمان نشینی، اقدام به خرید۲۰۰۰جلد کتابچه با موضوع آپارتمان نشینی شد.

وی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی دارای حوزه های مختلف است و یکی از آن ها فرهنگ آپارتمان نشینی است، اظهار کرد: با گسترش مجتمع هایی همچون خاتم الانبیاء، سایپا و پزشکان، طبعا معضلات آپارتمان نشینی نیز افزایش یافته که با هدف اشاعه فرهنگ آپارتمان نشینی کتابهایی با این موضوع بین شهروندان توزیع خواهد شد.

ساروقیان گفت: پخش کتابچه ها در مجتمع های آپارتمانی توسط واحد روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه صورت می گیرد و  مسابقه کتابخوانی با همین عنوان و البته با اهدای هدایای نفیس نیز می شود.

ساروقیان در خاتمه تاکید کرد: این کتابچه ها از ردیف بودجه فرهنگی منطقه تهیه شده و به صورت رایگان  در حال پخش است و آن دسته از ساکنین که موفق به دریافت کتاب نشده اند می توانند آن را به صورت امانی از کتابخانه علی بن امام محمد باقر(ع) واقع در فین بزرگ تهیه نمایند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات