صدای کاشان در سیمای اصفهان

صدای کاشان در سیمای اصفهان

سعید ابریشمی راد در دیدار با هنرمندان کاشان و مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان با بیان اینکه فرصت‌های پیش‌آمده را باید مغتنم بشماریم، گفت: باید ببینیم از این داشته‌های اندکی که داریم چگونه می‌توانیم استفاده کنیم، مسایل اقتصادی امروز دامن گیر همه است اما به جای نگرانی از نداشته هامان بایسته است که به ظرفایت‌ها بپردازیم تا به رشد جامعه هنری و رسانه‌ای کاشان کمک شود.

وی تاکید کرد: شهرداری وظیفه دارد که بستر و فضای فعالیت فرهنگی، رسانه ای و هنری را ایجاد کند و امیدواریم که این جامعه از سهم خود استفاده بهینه کند.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان در ادامه این نشست گفت: ما شبکه استانی هستیم و باید تمام شهرهای استان اصفهان را پوشش بدهیم، کاشان دومین شهر استان با ظرفیت‌های بسیار بالاست.

بهرام عبدالحسینی تاکید کرد: در برنامه‌ریزی های آتی شبکه اصفهان برآورد شده که تولید برنامه ویژه نوجوانان برعهده هنرمندان کاشانی باشد، همچنین پخش یک برنامه برای نقد فیلم‌هایی که توسط هنرمندان کاشانی ساخته شده است توسط شبکه پشتیبانی می‌شود.

وی در مورد پوشش خبری جشنواره تئاتر مهر توسط شبکه اصفهان گفت: روزانه ۲۰ دقیقه از این جشنواره از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان با بیان اینکه مکان‌های تاریخی کاشان ظرفیت پخش مستقیم از شبکه استانی را دارد گفت: ما نسبت به ظرفیت‌هایی که شهرها دارند وظیفه داریم به آنها بپردازیم و امیدواریم کاشان را بیشتر در شبکه استانی ببینیم.

به گفته وی رادیوی شهری کاشان نیز با همکاری صداو سیما و شهرداری کاشان به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به پیشنهاد عبدالحسینی یک کار گروه از متخصصین و هنرمندان کاشانی برای پیگیری برنامه ها می‌توانند ماهانه با صدا و سیمای استان دیدار داشته باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات