اجرای برنامه تلویزیونی‌ «زنده‌رود» در چهارباغ عباسی

اجرای برنامه تلویزیونی‌ «زنده‌رود» در چهارباغ عباسی

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: به مناسبت نکوداشت روز اصفهان، برنامه زنده تلویزیونی‌ «زنده‌رود» روز جمعه دوم آذرماه سال جاری در چهارباغ عباسی اجرا می‌شود.

سعید سهرابی اظهارکرد: به مناسبت نکوداشت اصفهان برنامه‌های متنوعی در محور چهارباغ عباسی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «تخت فولاد، سرزمین رازها و گنج‌ها» در چهارباغ عباسی، تصریح کرد: این برنامه شامل آیتم‌های مختلف موسیقی سنتی زنده، نقالی و داستان‌خوانی با موضوع معرفی تخت فولاد است، این ویژه برنامه از روز اول تا چهارم آذر ماه سال‌جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در پیاده راه چهارباغ عباسی اجرا می‌شود.

مدیر پروژه چهارباغ ادامه داد: به دلیل استقبال شهروندان از برنامه «قاب چهار باغ» که در هفته فرهنگی اصفهان اجرا شد، تصمیم گرفتیم در روز اصفهان نیز برنامه ای مشابه آن را برگزار کنیم که شهروندان در این برنامه می‌توانند با گرفتن عکس یادگاری در محور چهارباغ و اشتراک گذاری این عکس با هشتگ «چهارباغ دوست داشتنی» در قرعه‌کشی برنامه‌های ما شرکت کنند.

سهرابی با اشاره به برنامه «اتوبوس بهشت» ویژه کودکان شهر، خاطرنشان کرد: به مناسبت نکوداشت روز اصفهان، یک «اتوبوس قصه» در خیابان آمادگاه جنب مدرسه امام جعفر صادق(ع) قرار می‌گیرد تا کودکان شهر در آن با قصه گویی آشنا شوند، البته در زمانی که پدران و مادران در انتظار کودکان خود هستند، ویژه برنامه اصفهان‌شناسی برای آشنایی والدین با مکتب اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی برپایی ورکشاپ از یکی از صنایع دستی شهر اصفهان ویژه کودکان را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای نکوداشت اصفهان در چهارباغ عنوان کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده، اجرای زنده برنامه تلویزیونی «زنده رود» روز جمعه دوم آذرماه در چهارباغ برگزار می‌شود.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی ادامه داد: شامگاه روز پنج‌شنبه اول آذرماه ۹۷ساعت ۲۰ ویژه برنامه نورافشانی به مدت ۱۰ دقیقه در محل میدان امام حسین(ع) اجرا می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات