مشکلات اهالی شهرک یاس حصارک بررسی شد

مشکلات اهالی شهرک یاس حصارک بررسی شد






علی اصغر کمالی زاده در جلسه‌ای که با حضور هییت مدیره تعاونی شهرک یاس حصارک برگزار شد، اظهار کرد: احداث خلاف مفاد پروانه ساختمانی و تفکیک غیر مجاز، دو مشکل بزرگ این شهرک است.

وی با بیان اینکه طی سال های ۸۴ و ۸۵ عملیات خاکی، عمران و آبادانی این منطقه توسط شهرداری کرج انجام شده، افزود: در این راستا با جابجایی نهر دلمبر از محور بلوار خوارزمی به سمت غرب، نیاز به احداث کانال در این منطقه منتفی شد.

شهردار کرج با اعلام اینکه به هنگام سازی جرایم بعد از کمیسیون ماده ۱۰۰، عوارض شهرداری، اقدامات عمران و آبادانی این منطقه در دستور کار قرار گرفته، تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق قانون شهرداری‌ها، رفع خطر از این محدوده بر عهده شهرداری است، پیرو درخواست اهالی این شهرک مقرر شد تقاهم نامه‌ای بین شهرداری و تعاونی مسکن شهرک یاس تنظیم و مشکلاتی چون نبود روشنایی و پل هوایی مکانیزه نیز مرتفع شود.

کمالی زاده تصریح کرد: با همکاری شرکت توزیع برق، مشکل روشنایی این منطقه برطرف و احداث پل مکانیزه نیز از طریق شهرداری منطقه ۶ پیگیری خواهد شد.

این مسئول در پایان گفت: با تعیین تکلیف وضعیت بدهی یا طلب شهرداری در مورد شهرک یاس، ضمن تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان این منطقه، موضوع صدور گواهی پایان کار ساختمانی به سر انجام خواهد رسید تا اهالی این منطقه بتوانند سند مالکیت واحدهای مسکونی خود را دریافت کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات