شهروندان مشهدی میهمان جشن‌های هفته وحدت در فرهنگسراهای شهر

شهروندان مشهدی میهمان جشن‌های هفته وحدت در فرهنگسراهای شهر

شهروندان مشهدی میهمان جشن‌های هفته وحدت در فرهنگسراهای شهر

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فرهنگسراها و پارک‌های سطح شهر میزبان شهروندان مشهدی در هفته وحدت است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی "شهرما" که از صدای خراسان رضوی پخش شد، با اشاره به اهم برنامه‌های هفته وحدت، افزود: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فرارسیدن هفته وحدت، ویژه برنامه‌های مختلفی در سطح شهر تدارک دیده شده که بخش مهمی از آن ها در فرهنگسراها برپا و بخشی نیز در مناطق شهر اجرایی می‌شود.
وی به هدف از برگزاری این جشن‌ها اشاره کرد و توضیح داد: تلاش بر این است موضوع وحدت، دوستی و مودت بین اقوام و مذاهب مختلف در شهر مشهد حول محور پیامبر اکرم(ص) برگزار گردد و دوستی و محبت را بین مردم ترویج دهد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه برنامه‌هایی که تدارک دیده شده برای عموم مردم است، افزود: همچنین برنامه‌هایی در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی در دست اجرا است که جنبه اجتماعی دارد و دعوت می‌شود شهروندان برای بهره‌مندی از آنان به این مجموعه‌ها مراجعه کنند.
دانایی بیان کرد: برای نمونه دورهمی شاد و مفرح خانوادگی با عنوان جشن رسول مهربانی ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه یکم آذرماه در بوستان حجاب برپا است. همچنن جشن بزرگ بهار دوستی به همین مناسبت در ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه دوم آذرماه در بوستان اقاقیا واقع در بولوار امیریه برگزار خواهد شد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات