رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان:  هفته بسیج یادآور خاطراتیست که آبرو، عظمت و سربلندی مردم ایران را رقم زد

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان: هفته بسیج یادآور خاطراتیست که آبرو، عظمت و سربلندی مردم ایران را رقم زد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر زاهدان؛ مهندس شهنوازی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: امسال تقارن هفته بسیج با هفته پرخیر و برکت وحدت شور و نشاط مضاعفی را در جامعه ایجاد کرده که امیدواریم از این اتفاق خوش یمن در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل استفاده شود.

وی گفت: هفته بسیج گرامی داشت جانفشانی ها و رشادتهای بزرگ مردانیست که سربلندی و افتخار را برای ایران اسلامی رقم زدند آنهایی که با فهم درست و اراده ای پولادین با تکیه بر ایمان و تقوی در مسیر حق و حقیقت قدم نهادند و از نظام و کیان ایران اسلامی به بهترین نحو دفاع کردند لذا برماست تا با پیروی از آنها و اشاعه تفکرات بسیجی همواره ضمن پاسداری از ارزشهای این نهاد مقدس، اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش اقشار مختلف جامعه را رقم زنیم.

وی افزود: بسیج به برکت خون شهیدان و دلاوریهای فرزندان این مرز و بوم شناخته می شود در واقع بسیج و بسیجی به عنوان یک فرهنگ ناب مطرح می باشد که در راستای حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب حد و مرز نمی شناسد و در تمامی صحنه ها حضوری فعال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان بیان داشت: با توجه به اینکه این شجره طیبه از بطن مردم بوجود آمده و به عنوان یک جنبش خودجوش مردمی مطرح می باشد لذا تفکرات و روشهای آن با اهداف سایر جنبشها بسیار متفاوت بوده و به واسطه نوع حرکت و نیتی که از ابتدای شکل گیری بسیج بر آن حکمفرما بوده تا کنون ضمن حفظ روحیه دشمن شکنی خود، همواره همچون خاری در چشم بدخواهان انقلاب قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که کشور در معرض شدید ترین شبیخونهای فرهنگی قرار گرفته قطعاً با تمسک به قدرت لایزال الهی و پیروی از فرهنگ و تفکر ناب و خستگی ناپذیر بسیجی و قرار گرفتن در خط ولایت فقیه می توان کشور و فرزندان میهن اسلامی را از گزند تمامی مخاطرات حفظ کرد.

مهندس شهنوازی در پایان ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیجی بودن مختص افراد و یا زمانهای خاص نمی باشد بلکه تمامی مردم در هر پست و مقامی که هستند بایستی با حفظ روحیه بسیجی در تمامی عرصه ها موجبات تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر زاهدان

    منبع خبر

    شورای شهر زاهدان

    شورای شهر زاهدان یک شورای شهر در شهر زاهدان می باشد

      نظرات