امسال بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ مترطول عملیات جدول گذاری در سطح منطقه احداث شد

امسال بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ مترطول عملیات جدول گذاری در سطح منطقه احداث شد

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: با هدف هدایت آب های سطحی، جلو گیری از آب گرفتگی معابر و همچنین ارتقا سطح کیفی معابر در سالجاری بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ مترطول از جداول فرسوده سطح منطقه تخریب و جداول جدید احداث شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: عملیات جدول گذاری در معابر شهرداری منطقه سه سنندج  در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: تخریب و فرسوده شدن جداول سطح منطقه در بسیاری از خیابانها باعث شده در زمان بارش باران شاهد آب گرفتگی معابر باشیم.

مهندس فواد کریمی بیان کرد : بهسازی جداول فرسوده و مستهلک خیابانهای اصلی سطح منطقه یکی از برنامه عمرانی این شهرداری بود که برنامه ریزی لازم در جهت انتخاب پیمانکاروبازسازی جداول فرسوده در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از احداث بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰مترمربع عملیات جدول گذاری معابر  وخیابانهای اصلی سطح منطقه در سالجاری خبر داد و گفت: جدال احداث شده شامل جداول جوی و کانیوا بوده است .

مهندس کریمی افزود:عملیات جدول گذاری شهرک فرهنگیان، نساجی، خیابان اصلی دگایران، خیابان امیریه در مبارک آباد، معابر بلوار شبلی و شهرک سعدی  از جمله معابری است که جدول فرسوده آن تخریب و جدول گذاری جدید در آن احداث شد.

کریمی تاکید کرد: جدول گذاری، اصلاح و ترمیم جداول فرسوده نقش بسزایی در بهبود عبور و مرور شهری ،هدایت آب های سطحی وجلو گیری از آب گرفتگی  معابردارد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات