اعطای اعتبارنامه‌ منتخبین هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

اعطای اعتبارنامه‌ منتخبین هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، طی مراسمی در سالن اجتماعات این اداره کل با حضور زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مرزبان  مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای انتظامی و بازرسان سازمان نظام مهندسی ،  تنی چند از پیشکسوتان و اعضای جامعه مهندسی استان؛ آیین اعطای اعتبارنامه‌های اعضای منتخب هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان  برگزار و ازخدمات هیات مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی شد.

در این مراسم مهندس مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ضمن تبریک به  اعضای منتخب هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان ،گزارشی از روند اجرای انتخابات ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد که کیفیت اجرائی ، شفاف سازی و فعالیت کمیته های تخصصی بیشتر شده و با همکاری و تعامل بیشتر  شاهد ساخت و ساز در شان نظام مهندسی استان باشیم.

پس از آن هریک از اعضای هیئت مدیره قدیم و جدید حاضر در جلسه و بازرسان و اعضای شورای انتظامی به بیان مسائل و مشکلات و راهکارهای موجود در خصوص آموزش و بروز شدن مهندسان عضو نظام و آشنایی با فرآیندهای نوین ،دقت در امور ، توجه بیشتر به منظر شهری و انتخاب مجریان ذیصلاح ، عدم موازی کاری وپرهیز از حاشیه پرداختند .

دکتر زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز در ادامه جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره و سپاس از زحمات هیئت مدیره قدیم ، بر کیفیت ساخت و ساز در استان مرکزی اشاره کرد و استان مرکزی را جزء کم عیب ترین استانهای کشور برشمرد .

وی نیز بر پرهیز از حاشیه واجرای مقررات تاکید نموده و اظهار امیدواری کرد تعامل هیئت مدیره جدید با اداره کل راه و شهرسازی بیشتر و جلسات هم اندیشی متناوب برگزار گردد.

لازم به ذکر است که حکم ۱۱ عضو اصلی و ۶ عضو علی البدل هیات مدیره دور هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ۶ رشته با امضای وزیر راه و شهرسازی به آنان اعطا شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات