تغییر وضعیت ۴۰ هزار نیرو در شهرداری های کشور

تغییر وضعیت ۴۰ هزار نیرو در شهرداری های کشور

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر پیگیری های صورت گرفته و بنابر مصوبات مجلس طی برنامه ششم با قول وزیر و معاونان وزیر کشور ۴۰ هزار نیروی شهرداری های کشور ساماندهی می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، امیر خجسته دیروز با اشاره به دیدار با معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور پیرو پیگیری‌های قبلی در خصوص ساماندهی نیروهای شهرداری‌ها اظهار کرد: طی مصوبه در نظر گرفته شده حدود ۴۰ هزار نیروی شهرداری‌ها پیمانی می‌شوند.

وی افزود: مطابق مصوبات تبدیل وضعیت کارمندان باید قبل‌تر عملیاتی می‌شد اما تاکنون اقدامی در راستای ساماندهی و تبدیل وضعیت آنها نشده بود که در همین راستا مشکلات نیروهای شهرداری‌ها مطابق وعده‌های داده شده از طریق وزارت کشور در این دیدار بررسی شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به این فاجعه با این حجم زیاد نیروهای غیر رسمی پایان داد و با ایجاد زمینه ساماندهی نیروهای شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف عالی مدیریت شهری گام برداشت، گفت: با هدف ایجاد انگیزه، دلگرمی و تامین امنیت شغلی نیروهای شهرداری‌ها و با دریافت موافقت وزیر و معاونان وزیر تغییر وضعیت کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی شهرداری‌ها در دستور کار و عملیاتی شدن قرار گرفته شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات