پیوستن کاشان کارت به باشگاه مشتریان شبکه نفیس

پیوستن کاشان کارت به باشگاه مشتریان شبکه نفیس

معاون برنامه ریزی و هماهنگی ضمن اعلام این مطلب که عضویت در شبکه نفیس کاشان کارت می‌تواند امکانات گسترده ای برای شهروندان ایجاد کند، بیان کرد: شهروندان با ثبت نام و عضویت در این باشگاه می‌توانند از خدمات تخفیفی، خرید اقساطی، بن،  خدمات گردشگری،  رفاهی و تفریحی،  خدمات پزشکی و دندانپزشکی، خدمات فنی و تاسیسات و صنوف مختلف این شبکه استفاده نمایند.

مرتضی حسینی گفت: این پروژه اواخر سال ۱۳۹۵، طی مراسمی با حضور فرماندار و عالی ترین مقامات شهرستان با امضای پوستر کاشان کارت، معرفی و فعالیت خود را بعنوان کارت ویژه شهرندی و با شعار هر کاشانی، یک کاشان کارت آغاز نموده و سرویس‌های ویژه و خدمات متنوع آن، با بهره مندی از شبکه شتاب بانکی  و اخذ مجوزات تخصصی از سوییچ بانک مرکزی گسترش یافته است.
وی افزود: این خدمات برای شهروندان  آران و بیدگل نیز قابل دسترسی بوده و با عضویت در این شبکه می‌توانند  از امکانات این طرح بهره مند شوند.

حسینی ادامه داد: وام‌های خرید کالا تا سقف ۵۰ میلیون تومان، از امتیازات ویژه این شبکه خواهد بود که برای کارمندان و بازشستگان محترم بدون تشریفات خاص  و برای  شاغلین بخش خصوصی در صورت تایید کارفرما قابل پرداخت می‌باشد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی اظهار داشت: اعضای باشگاه مشتریان این شبکه، از خدمات گردشگری کشوری از جمله ۱۷۰۰ هتل و مراکز تفریحی و توریستی با تخفیف ۲۰ الی ۵۵ درصد، خدمات بنیان سلامت کشوری دندان پزشکی با ۲۰ درصد تخفیف، تهیه بلیط‌های چارتری هواپیما، اتوبوس و .. با تخفیفات متغیر ، تخفیف فروشگاهی کشوری با بیش از ۵۰۰۰ هزار واحد صنفی در کشور با تخفیف حداقل ۱۰ الی ۲۰ درصد، بهره مند می‌شوند  که این بخش از خدمات ارزنده شبکه نفیس می‌باشد.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان می‌توانند کلیه کارت‌های بانکی خود را در این شبکه ثبت نموده و از طریق کانال تلگرامی kashancart@ و صفحه اینستاگرام kashancart و ربات ویژه تلگرامی nafiskashancart_bot@ ثبت نام نمایند و از خدمات ارزنده این شبکه مطلع گردند.

گفتنی است در هفته آتی، عوامل اجرایی این پروژه با حضور در بین شهروندان، نسبت به ثبت عضویت افراد متقاضی بصورت رایگان اقدام می‌نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات