جشن امضای کتاب‌‌های کودکان /آغاز فعالیت باشگاه کتاب‌خوانی به زبان‌های خارجی

جشن امضای کتاب‌‌های کودکان /آغاز فعالیت باشگاه کتاب‌خوانی به زبان‌های خارجی

خالق «شاهزاده بی‌تاج و تخت زیرزمین»،‌در این مراسم که با حضور کودکان و نوجوانان  و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه کتاب‌خوانی کاشان، و در قالب یکی از برنامه‌های طرح «یک ماه با کتاب» در روز کتاب‌گردی برگزار شد، با اشاره به دو بعد نویسندگی اظهار کرد: ‌نوع نخست بیش‌تر ارتباط با قریحه و استعداد ذاتی نویسنده داشته و در شعر، داستان‌نویسی و...تجلی می‌یابد و نوع دوم مربوط به جنبه عام نویسندگی بوده و تعبیر به مهارت می‌شود.

سیدآبادی، با بیان اینکه مهارت نویسندگی می‌تواند عامل و لازمه موفقیت در هر جایگاه و کسوتی باشد گفت: دانشمندی که وظیفه‌اش یافتن پدیده‌های نو و افزودن به دانش‌های پیشین است اگر مهارت نویسندگی نداشته باشد نمی‌تواند این یافته‌ها را به درستی ارائه کند.

وی، بهترین راه نویسندگی را خواندن قلمداد و در عین حال تاکید کرد: باید هر فردی فارغ از مطالعه نظر دیگران، خود نیز اندیشه‌ای داشته باشد که آن جز از طریق خوب نگاه کردن، شنیدن و در یک کلام خوب زندگی کردن حاصل نمی‌شود.

همچنین در بخش دوم این مراسم، باشگاه کتاب‌خوانی آثار به زبان‌های خارجه، نیز فعالیت خود را آغاز کرد.در این طرح که برای سه نوع جامعه هدف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان پیش‌بینی شده، شیوه‌‌های روخوانی، خلاصه کردن، نقد، شعرخوانی و نگارش خلاقانه آثار به زبان‌‌های خارجی به متقاضیان آموزش داده می‌‌شود.
طرح باشگاه کتاب‌خوانی به زبان‌های خارجی که با همکاری دبیرخانه پایتخت کتاب، ساربوک و آموزشگاه زبان روز اجرا می‌شود، در مکان‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهر میزبان علاقه‌مندان است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات