از باغبانان نمونه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر قدردانی به عمل آمد

از باغبانان نمونه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر قدردانی به عمل آمد

در مراسم جشنی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع)، از باغبانان سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر قدردانی به عمل آمد.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این مراسم ضمن عرض خسته نباشید به باغبانان و تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) و نیز تبریک هفته بسیج گفت: همواره همه سعی و تلاش مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر این بوده که علی رغم مشکلات مالی موجود، حقوق کارگران را به موقع پرداخت نموده تا گوشه ای از زحمات شبانه روزی آنان را جبران نماییم.
وی در ادامه افزود: در این چند ماه که بنده به عنوان خدمتگزار شهر معرفی شده ام با عنایت خداوند متعال و همکاری سایر معاونتها ، مدیران و نیز پشتیبانی های اعضای شورای اسلامی شهر توانستیم حقوق های معوقه کارکنان و کارگران خدوم شهرداری و سازمان های وابسته را پرداخت نموده و پروژه های عمرانی در سطح شهر را برای رفاه حال شهروندان فهیم شروع نماییم.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم از خدمات شبانه روزی کارگران و باغبانان شهرداری تشکر نمود.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بیشترین زحمات را کارگران و باغبانان عزیز متحمل می گردند بنابراین شایسته است حقوق آنان در زمان مقرر پرداخت گردد.
علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن عرض خسته نباشید و تبریک اعیاد گفت: همه اعضای شورای اسلامی از کارگران و باغبانان شهرداری حمایت می نمایند زیرا وظیفه نظافت و زیبایی شهر را این عزیزان برعهده دارند.
وی در ادامه افزود: بنده از تلاش ها و همکاری های شهردار ، شهرداری و پشتیبانی های اعضای شورای اسلامی شهر که سعی و تلاش نمودند و مسائل مالی شهرداری را به سرانجام مطلوبی رساندند تشکر می نمایم.
علی عرب رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر نیز ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار گفت: این سازمان همواره نیروی انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه خود می داند.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه به همت کارکنان و باغبانان خدوم سازمان با حذف برخی از امور پیمانکاری موفق به صرفه جویی هشت میلیارد و پانصد میلیون ریالی گردیده ایم.
عرب از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای حمایت های مالی به سازمان تشکر و قدردانی نمود.
شایان ذکر است در این مراسم از چهارده نفر از باغبانان برتر و نمونه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است مولودی خوانی و خوانندگی از دیگر برنامه های مراسم جشن سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات