پایان رقابت ورزشکاران کیک بوکسینگ استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر

پایان رقابت ورزشکاران کیک بوکسینگ استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر

مسابقات کیک بوکسینگ در دو بخش هنرهای فردی و گروهی قهرمانی استان اصفهان، یادواره شهید خردسال حادثه تروریستی اخیر اهواز، شهید محمدطاها اقدامی با رقابت بیش از ۶۵۰ ورزشکار و معرفی برترین ها در مجموعه ورزشی تختی شاهین شهر به کار خود پایان داد.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت : تامین سلامتی و نشاط جامعه در گرو گسترش ورزش در بین مردم و جوانان است و هر چه هزینه در امر ورزش افزایش یابد هزینه های درمان و بسیاری از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد .
وی در ادامه افزود: یکی از آثار ورزش قهرمانی ایجاد هیجان و نشاط در جامعه است و قهرمانان ورزشی می توانند الگوی بسیار مناسبی برای نسل جوان جامعه باشند.
شهردار شاهین شهر خاطر نشان نمود: شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای حمایت از ورزشکاران در عرصه های مختلف و توسعه ورزش های همگانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.
گفتنی است مسابقات کیک بوکسینگ ویژه بانوان و آقایان در گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان سراسر استان برگزار گردید که در نتیجه این مسابقات ۱۰۰ نفر به عنوان برترین ها به منظور شرکت در اردوی تیم منتخب استانی معرفی شدند.
شایان ذکر است در این مسابقات با اهدای تندیس ویژه مسابقات به پدر شهید محمدطاها اقدامی ، یاد شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز گرامی داشته شد.
همچنین در پایان مسابقات کیک بوکسینگ مدال ورزشکاران برتر  و حکم قهرمانی آنان توسط مسوولان شهر داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات