اجرای بیست و دو هزار متر مربع آسفالت در کوی کارمندان شاهین شهر

اجرای بیست و دو هزار متر مربع آسفالت در کوی کارمندان شاهین شهر

سید رسول موسویان معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: حسب دستور شهردار شاهین شهر مبنی بر خدمت رسانی به محلات کمتر توسعه یافته شهر، عملیات آسفالت در کوی کارمندان به مساحت بیست و دو هزار متر مربع در حال اجرا است.
وی در ادامه افزود: حجم آسفالت در حال اجرای کوی کارمندان بیش از دوهزار و پانصد تن می باشد که در ورودی،خروجی،خیابان های اصلی و فرعی ها استفاده می گردد.
موسویان همچنین از عملیات اجرایی کانال دفع آب های سطحی به طول صد و چهل متر ، جدول گذاری و کانیو به طول سه هزار متر، خاکبرداری و خاکریزی به حجم چهارده هزار متر مکعب و اجرای سنگ مالون در حجم چهارصد متر مکعب در کوی کارمندان شاهین شهر خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر خاطر نشان نمود: اعتبار عملیات آسفالت و سایر عملیات های اجرایی در کوی کارمندان بالغ بر بیست میلیارد ریال می باشد.
موسویان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان فهیم شاهین شهر در اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر گفت: سعی خواهیم کرد علی رغم مشکلات مالی موجود، در راستای خدمت رسانی و رفاه حال شهروندان ارجمند از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات