صبر چند ساله مردم برای تکمیل قطار شهری بی نتیجه نمی‌ماند!

صبر چند ساله مردم برای تکمیل قطار شهری بی نتیجه نمی‌ماند!






محمد حسین خلیلی اردکانی در نشست قطار شهری کرج، اظهار کرد: طی ۱۳ سال گذشته شاهد مشکلاتی در فرایند تکمیل پروژه قطار شهری کرج بودیم.

وی ادامه داد: با تعامل مدیریت شهری و پیمانکاران، بسیار از موانع این پروژه از میان برداشته شده و قطار شهری روی ریل تکمیل قرار گرفته است.

وی افزود: امروز مردم می‌خواهند نتیجه هزینه کرد و تلاش مسئولین در پروژه قطار شهری را به طور ملموس مشاهده کنند و به این اطمینان برسند که صبر چندین ساله آنها بی نتیجه نبوده است.

وی توضیح داد: هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم تامین بودجه و اجرای عملیات عمرانی سخت‌تر می‌شود به همین دلیل دست اندرکاران این پروژه باید با سرعت بیشتری امور را پیگیری کنند.

این مسئول ابراز کرد: خوشبختانه بسیاری از زیرساخت‌های تکمیل این پروژه مهیا شده و با تزریق به موقع اعتبارات می‌توان نسبت به تکمیل به موقع آن امیدوار بود.

خلیلی اردکانی با تاکید بر اینکه اوراق مشارکت یکی از مهمترین منابع برای تامین هزینه‌های پروژه قطار شهری کرج است، افزود: وقتی مشهد می‌تواند برای تکمیل پروژه قطار شهری هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت جذب کند، ما هم نباید تسلیم شویم و باید با اتخاذ راهکارهای مناسب در مسیر تامین بخشی از هزینه های قطار شهری کرج از این طریق اقدام کنیم.

وی با اشاره به حمایت دولت از پروژه قطار شهری کرج، توضیح داد: اگر دولت ببیند پروژه قطار شهری با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است، سهم خود در این پروژه را افزایش می‌دهد و از این طریق منابع مالی بیشتری جذب می‌کنیم.

عضو شورای شهر کرج ابراز کرد: قطار شهری پروژه‌ای است که عموم مردم از آن منتفع می‌شوند به همین دلیل باید در بودجه ریزی آن توجه ویژه ای صورت بگیرد تا بر اساس زمانبندی اعلام شده به بهره برداری برسد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات