جلسه شهردار با مدیران شهرداری شهر لردگان برگزار شد.

جلسه شهردار با مدیران شهرداری شهر لردگان برگزار شد.

گزارش روابط عمومی شهرداری لردگان حاکیست:جلسه مدیران و معاونین شهرداری با حضور مهندس محمودی  شهردار لردگان برگزار گردید.

شهردار لردگان در این نشست طی سخنانی گفت استراتژی شهرداری این شهر تلاش بی وقفه برای پیشبرد سریع اهداف مد نظر این شهرداری می‌باشد.

وی در ادامه نیز افزود با اشاره به بحران‌های موجود و مشکلات پیش رو از تلاش مضاعف و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در شهرداری را لازمه پیشبرد اهداف دانست.

مهندس محمودی همچنین تنها خط قرمزهای موجود را سلامت کاری،دانش و تخصص و تعهد دانست و از مسئولین دوایر مختلف شهرداری خواست با تکیه بر توانمندی‌های خود و در سایه وحدت و همدلی در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه دوایر شهرداری از جمله معاونین از نیروهای مجرب هستند اظهار داشت که ما با این تیم به خوبی میتوانیم در این زمینه گام‌های موثری را جهت مرتفع کردن مشکلات شهروندان لردگانی برداریم.

مهندس محمودی شهردار لردگان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل خدوم شهرداری،رعایت نظم و انضباط کاری اولین گام احترام به اهداف مجموعه دانست.

وی مردم را ولی نعمتان شهرداری تلقی کرد و از زیر مجموعه خدمت گزار خویش خواست تا پیش از پیش در پاسخگویی و انجام امور مراجعین تلاش نمایند را مورد تاکید قرارداد.لازم به ذکر است که در پایان جلسه مدیران  شهرداری لردگان به مسائل و مشکلات خود پرداختند و در این زمینه جهت رسیدن به برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده در سال جاری تصمیمات لازم اتخاذ گردیده شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری لردگان

    منبع خبر

    شهرداری لردگان

    شهرداری لردگان

    شهرداری لردگان یک شهرداری در شهر لردگان می باشد

      نظرات