بهار دوستی، میزبان شهروندان مشهدی در هفته وحدت

بهار دوستی، میزبان شهروندان مشهدی در هفته وحدت

بهار دوستی، میزبان شهروندان مشهدی در هفته وحدت

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد سلسله جشن‌های هفته را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی با بیان این مطلب افزود: به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت سلسله جشن‌های هفته وحدت در سطح فرهنگسراها و مراکز فرهنگی شهر با عنوان بهار دوستی به مرحله اجرا در آمده و تا پایان این هفته ادامه دارد.
وی در ادامه بیان کرد: بر این اساس ساعت ۱۹ شنبه سوم آذرماه فرهنگسرای غدیر میزبان شهروندان مشهدی و زائران به مناسبت جشن های این عید بزرگ است. همچنین در همین روز سالن ورزشی اسکویی واقع در بولوار حر ۴۲ از ساعت ۱۸ ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت را ترتیب داده است.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: ساعت ۱۳ روز یکشنبه چهارم آذرماه جشن‌های شادی به مناسبت هفته وحدت در شهرک شهید بهشتی برپا خواهد شد و ساعت ۱۸ همان روز نیز مجتمع ولی عصر واقع در بولوار حر ۲ میزبان علاقه مندان به جشن‌های هفته وحدت است و شرکت‌کنندگان شاهد اجرای برنامه‌های شاد و جذاب، استند آپ کمدی، اجرای موسیقی مقامی و سنتی و مسابقه خواهند بود.
دانایی با اشاره به برگزاری جشن‌هایی در سطح شهر، توضیح داد: شهروندان می‌توانند شنبه سوم آذرماه به سالن ورزشی میثاق و یکشنبه چهارم آذرماه به سالن شهید حاتمی مراجعه کرده و از ساعت ۱۸ تا ۲۰ جشن‌ها و ویژه برنامه‌های شاد و مفرح را از نزدیک تماشا کنند.
وی در تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگسراهای شهر نیز در این ایام گفت: در فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن از ساعت ۱۷:۳۰ و در فرهنگسرای کودک و آینده از ساعت ۱۸ روز شنبه سوم آذرماه ویژه برنامه‌های هفته وحدت اکران خواهد شد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین فرهنگسرای غدیر از ساعت ۱۹ و فرهنگسرای الهیه از ساعت ۱۷:۳۰برنامه‌های شاد و مفرحی را در شب ولادت پیامبر گرامی اسلام اجرایی خواهند کرد.
دانایی ادامه داد: ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه چهارم نیز آذرماه سالن چند منظوره ابوالفضلی کرمانچی‌ها میزبان قدوم شهروندان مشهدی در هفته وحدت است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات